HELLooo beautiful lovely people! iata si cap. trei, enjoy it!!:) cap. asta se dedica lui @anthony1704 practic ea l-a trimis pe Monte din Londra, ooopss din Spania, anyway UK este aproape acolo de Spania!!!=)))) thanks sexy partner!!! kiss de la jamy_frankie!:*:*
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"I think you have to pay for love with bitter tears" Edit Piaff
Samy’s pov
-Neata daddy ! ma salutase Eric cascand, in timp ce intra in bucatarie, sarutandu-ma dulce pe obraz.
-Neata Junior ! i-am raspuns sorbind din cafeaua ferbinte.
Stateam la masa cu laptopul in fata mea, editam niste poze pe care le facusem acum o saptamana.
-Si mami Ams ?
-Are ore astazi la liceu, a trebuit sa mearga dimineata pe la orele 07.00. A luat masina ca eu astazi nu merg la salon, voi lucra acasa.
-Aaa...ok ! zise el cu vocea putin ragusita si somnoroasa, frecandu-si ochii. Parul sau era ciufulit ca si al meu de altfel.
-Aseaza-te sa iai micul dejun ! El a dat din cap, turnandu-si o ceasca de cafea.
Dupa cateva clipe de tacere am hotarat sa vorbesc despre ce are de gand sa faca mai departe.
-Junior, nu vreau sa-ti citesc vreo lectie sau nu stiu mai ce morala de dimineata, dar as vrea sa stiu ce ai de gand sa faci mai departe ? l-am intrebat indreptandu-mi privirea spre el.
-Nu inteleg ce vrei sa spui ? zise el schitand un ranjet pe buze.
-Eric, stii bine ce vreau sa spun!
-Ighhh... daddy... oftase el adinc, ducandu-si ambele maini prin parul ciufulit.
-Vezi asta am zis si eu, habar nu ai ce sa faci, asa-i ?!
-Haha... daddy Samy, va fi totul ok, viata continua in ritmul sau, noi ne distram si profitam de orice moment nu? imi zise el chicotind, ascuzandu-si sub o masca falsa, nehotararea si tristetea din voce.
-Prin ‘distram’ ce vrei sa zici, fii mai explicit te rog little dude ! am zis curband o spranceana, aveam si eu un zimbet pe fata. Stiam ca se minte pe sine insusi, joaca teatru, dar il voi lasa sa vad pana unde va ajunge de data asta !
-Va fi bine, nu-ti face griji, doar stii sunt good boy !
-Hmm… foarte ‘good boy’ ! am dat din cap suspicioasa de cuvintele lui.
-Oh hai daddy relax, doar nu crezi ca suntem copii, fiecare isi traieste viata sa, suntem destul de maturi !
-Tocmai asta vreau sa vad Eric, sa vad ca sunteti maturi si nu faceti chestii in urma carora cineva sufera!
-Daddy, chiar va fi fain, ai incredere da, oh come on, de cand esti atat de serioasa, mami Ams te-a suparat cu ceva? Intrebase el dandu-mi din ochi. Am izbucnit in ras amintindu-mi de noaptea trecuta. Ams a trebuit sa fie super tacuta, sa nu geama prea tare sau sa nu strige ca sa nu auda Junior.
-Mai bine tac, mami Ams plecase dimineata fiind putin pe nervi, nu m-a lasat sa o duc eu cu masina, de aia mi-a furat cheile si am ramas acasa.
-Ahaha, stiam eu, stiam ca sunteti crazy ! daddy Sam nu te-ai schimbat deloc, sorry ca v-am deranjat aseara dar de azi trec la apartamentul celalalt…
-Hey dar nu este nevoie sa faci asta, mami Ams ce va zice?!
-Ba trebuie, acolo ma simt mai ... aproape de ... tot ! spuse el jucandu-se absent cu lingurita de cafea in mana.
CITEȘTI
I hate to love you[sequel for Me&U]
Storie d'amore“Love me or hate me, both are in my favor…If you love me, I'll always be in your heart…If you hate me, I'll always be in your mind.” Daca Samy si Ams, au reusit sa invinga obstacolele aparute in viata lor, pai sa vedem ce face cu viata lui, Eric...