HELLooo beautiful people! dupa o pauza mare iata am postat si next-ul sper sa va placa! :) enjoy it!:))
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Take the opportunity to learn from your mistakes: find the cause of your problem and eliminate it.
Samy’s pov
-Ams, misca-ti rapid fundul sexy si asa intarzii! strigasem la ea din hol. Eram déjà imbracata si de 20 de minute de cand o asteptam. Trebuia sa o duc la liceu, apoi sa merg la salon. Ziua de azi se prevede a fi una incarcata.
-Babe, nu ma grabi, daca nu ai fi stat mai mult de jumate de ora in baie atunci nu aveai sa intarzii acum.
-Ams, chiar ma grabesc, te rog babe!
-Hmmm... cineva nu prea are dispozitie azi ?! ma intrebase ea curband spranceana dreapta, privindu-ma curioasa cu o mana pe sold.
-Babe...am zis scarpinandu-mi varful nasului si dupa expresia fetei ei, si-a dat seama déjà de ce ma comportam asa.
-OK moody ass! Gata ‘nteles, cineva e pe rosu! zise ea cu vocea melodioasa, chicotind.
-Ighhh... chiar trebuie sa-mi amintesti babe?! i-am raspuns bosumflata.
-Doua zile de... hmmm hai sa le zic asa... dayoffs pentru mine si pentru tine, mersi mersi, geez! ranjind ea asezandu-si buclele rebele in fata oglinzii din hol. Dupa si-a pus ochelarii de soare, iesind mandra pe usa avand un mers lasciv, leganandu-si coapsele in cel mai sexy mod, facandu-ma sa-mi ling buzele fara sa-mi dau seama. O facea intentionat, zimbetul diabolic de pe buze o facea sa radieze de satisfactie, ridicandu-si capul sus victorioasa. Chiar trebuie sa-mi faca asta acum, cand ma simt super naspa ?! ma intrebasem eu in gand.
-Samy, ochii spre usa si nu pe fundul meu si gura inchisa te roooog, ai zis cumva ca intarzii nu ?!
-ohh... urasc chestia asta de ciclu ! mi-am zis sub nas, auzind-o pe Ams cum chicotea in timp ce chemase liftul.
-Hmm...vedem cine va rade acus, buzele mele imediat si-au schimbat forma, afisand un ranjet pe sub nas.
Intrand in urma ei in lift am prins-o la perete rapid, imbratisand-o agresiv de talie, am luat-o prin surprindere cu gestul asta. Ea isi luase ochelarii in timp ce clipi din ochi, privindu-ma speriata, pe cand mie imi provoca satisfactie, caci oi fi eu pe rosu dar poftele nu le pot ignora pur si simplu.
-Samy ce naib...
-Iti place sa joci murdar, asa-i babe ? i-am zis cu o voce ragusita apropiindu-mi fata de a ei, ranjind diabolic, simtindu-i respiratia ferbinte pe obrazul meu. Mi-am apropiat capul de decolteul ei generos, tarandu-mi incet, prea incet buzele de-a lungul gatului ei, pana am ajuns la urechea ei.
-Ai uitat cumva ca eu sunt pe rosu si nu tu! i-am soptit la ureche sarutand-o pe gat, simtind-o cum o iau fiorii si i se face pielea ca la gaina.
-Sss-samy... nu cred ca vorbesti serios... zise ea in soapta, cu o vocea tremuranda.
-Mai serios decat poti sa-ti imaginez Ams!
Mana dreapta incepea sa-mi alunece sub bluza ei, mangaindu-i burta plata, apoi ridicandu-ma spre sutien, laundu-i in palma unul din sani. Atingerea mea a facut-o sa inchida ochii, lipindu-si capul de perete, respirand adanc si mai rapid. Buzele ei erau intredeschise, fara sa-si dea seama, isi muscasa buza posterioara, invitatie sa o sarut, asta si am facut. I-am capturat buzele int-un sarut fortat dar pasional. Stragandu-i si masandu-i sanul in palma mea, asta o facu sa scoata un geamat adanc.
CITEȘTI
I hate to love you[sequel for Me&U]
Romansa“Love me or hate me, both are in my favor…If you love me, I'll always be in your heart…If you hate me, I'll always be in your mind.” Daca Samy si Ams, au reusit sa invinga obstacolele aparute in viata lor, pai sa vedem ce face cu viata lui, Eric...