14. bölüm🌙

317 20 26
                                    

Duru bir şey anlamış gibi barışa bakıyordu gözleri  doldu "biri bana ne olduğunu söyliycekmi artık" barış derin bir nefes aldı duru ayağa kalktı barışta daha sonra elimi tuttup yavaşça beni  ayağa kaldırdı "bizimle gel" dedi duru daha sonra tamam anlamında kafamı salladım

   Bir hastaneye geldik hastanenin kapısından girer girmez yüzüme bir soğukluk hissi çarptı barış derin bir nefes alıp gülümsedi daha sonra tekrar yürümeye başladık bir kapının önünde durduk daha sonra barış konuşmaya başladı "kardeşimin odası.." boğazıma bir yumru oturdu o an ne yutkunabildim nede nefes alabildim "bakalım ne yapıyormuş su hanım" barış kapıyı açtı 14 - 15 yaşlarında bir genç kız... barış kulağıma fısıldadı "su lösemi.." boğazıma bir yumru  oturdu o an  daha hayatının baharındayken.. bu hastalık...  içeri girdik "abi!" Su hemen sarıldı barışa ardından duruyada bana baktı "bu kim?" Dedi barış gülümsedi "kız arkadaşım" su gülümsedi elini uzattı "Merhaba ben su çok memnun oldum" elini tuttum "bende yaprak çok memnun oldum.." hayat doluydu hep mutluydu  çok  güzelde gülüyordu..

  Su ile konuştuk  daha sonra  hastaneden  çıktık barış ın gözleri dolmuştu "barış iyimisin" barış banka oturdu "değilim.." "ailemden bana kalan tek şeyi kaybetmek bana çok koyuyo yaprak.."  sert bir şekilde yutkundum "iyileşcek emin ol.." yere baktı bir kaç damla göz yaşı düştü yere "son evresinde geri dönüş yok ki... o istesin canımı vereyim yeterki şu hastalık geçsin.. güm geçtikçe zayıflıyo güçsüzleşiyo.." bende ağlamaya başladım  barış  elimi tuttu  yüzüne baktım "son  günlerini  iyi yaşatalım olur mu?" Bir çocuk sevinciyle "olur!"

    Barış beni eve bıraktı  daha sonra  atıştırmalık bişiyler hazırladım  onları yedikten sonra hemen üstüme pijamalarımı giydim  dişlerimi fırçalayıp yatağa geçtim son kez telefonuma bakmaya karar verdim barıştan 2 arama vardı  hemen  aradım
....
.......
............
Açmıyordu bir daha aradım
......
"Yaprak!" Telaş ve korkuyla karışık çıkan sesi benide ürkütmüştü " barış  barış ne oldu söylesene ya?!" Uzun bir süre cevap vermedi en sonunda  Ağlayarak şunları dedi bana...

Selaağğğm Guys! Nasılsınız? Umarım  hepiniz iyisinizdir yine heycanlı  yerinde bıraktım yaşasın puğhahğa ÖĞSŞFİSDŞS Neyse  sizce ne oldu? Benim  içimde bile kötü şeyler var.. bölüm nasıldı  sizce yazın bakem..💕

Zor Aşk||YapBar  [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin