🔷🔷🔷
ТҮҮНИЙ ГЭРТ
Чүэ туслах хацрыг минь тасхийтэл алгадав....
Миний нүүр маш их хорсож байна. Би одоо уйлмаар байгаа ч үнэхээр нулимс гээч зүйл мин аль хэдийн дууссан бололтой.....
Ээж бид хоёрыг хаяад явчихсан хүний төлөө яагаад ингэтлээ зовох ёстой гэж!!! Нүүр минь халуу оргиж, нүднээс бүлээн нулимс ар араасаа цуврана.
Чүэ туслах эрүүг минь өргөх үед дал модны сүүдэр мэт томоос том таван хурууны мөр хацар дээр минь тодрон гарч ирэв.
"Чи толгойлогчтой яаж харьцаж байгаа юм!!! Чамайг дахиж тийм байдлаар харьцвал ална гэж мэдээрэй! Чиний цогцос битгий хэл хумхын тоос ч үлдэхгүй шүү!"
Тэр намайг газарт түлхэн унагаад "Үйлчлэгчээ энэнд хувцас өг!!!"
Үйлчлэгч эмэгтэй тавиур дээр алчуураа тавин намайг дээш татан босгоод "Намайг дагаад яваарай" хэмээхэд нь би алхаж ч чадалгүй түүнд чирэгдэн цааш явав.
Ичмээр юм! Би одоо ямар хувцас өмсөж байгаа гээч....Хүзүүнд минь төмөр унжсан зүүлт зүүлгэн, хамаг бие минь ил гарсан новшийн хувцас.... Ер нь хувцас гэж нэрлэхэд ч хэцүү юм
(Нэг ийм хувцастай гэж төсөөлөөрэй)
Би энэ өрөөнөөс гарахыг хүсэхгүй байна. Би энд ийм хувцастай юу хийх юм бэ? Би гайхан зогсож байтал үйлчлэгч эгч гарахыг сануулав.Би гарахгүй байхыг хүсэвч Чүэ туслах гэгчийн хэлсэн үгс болон аймшигтай хорсож байсан хацраа бодон өрөөнөөс гарав.
Хэнд ч харуулж байгаагүй биеэ танихгүй нэгэнд харуулж чадахгүй нь....Гараараа аль болох л хаахыг хүсэвч бүгдийг нь хааж чадашгүй нь.....Аль болох л юбка доошлуулах гэж хичээн хормойгоор оролдон гарч ирэв.
Чүэ туслах урд минь ирж зогсон "Дахиад толгойлогчийн өөдөөс эсэргүүцвэл би алж орхино гэж сануулсан шүү!!!"
Толгойлогч "Боль Чүэ туслахаа! тэр өөрийнхөөрөө байг. Надад энэ ууртай муужгай илүү сонирхолтой байна, Чи одоо гар"
Томоос том харшийн цэлгэр өрөөнд толгойлогч гэх хүйтэн царайт бид хоёр л үлдэв. Би гараараа аль болох задгай хэсгүүдээ хааж богино банзалаа улам доошлуулах гэж хичээнэ.
Толгойлогч гэх эр над руу алхам алхмаар урагшлан "Чи дэндүү инээдтэй юм. Саяхан л ууртай бяцхан охин байсан бол одоо ингээд томоотой царайлаад байхаар сонирхолгүй шүү дээ.
Би түүнийг ойртох тутамд нэг алхам хойшилж байв.
Тэр над руу улам ойртсоор намайг хананд шахчихлаа надад одоо зугтах боломж алга...Толгойлогч "Чи сандрахаараа илүү хөөрхөн болчих юм...." тэр ёжтой нь аргагүй инээмсэглээд уруул дээр минь үнсэв.
Би түүнийг түлхэх гэж оролдсон ч миний гарыг нэг гараараа барин үнсэлтээ улам лавшруулав. Түүнийг яагаад ч дийлэхгүй байсан учир уруулыг нь хазсан ч түүний хувьд ямар ч нэмэр болсонгүй...Харин ч миний гарыг хүчтэй базахад би аманд нь бөглүү орилов. Намайг орилох үед тэр аманд минь хэлээ хийн үнсэж эхлэв.
Миний хүзүүг шимж үнсэн гар дээрээ өргөн буйдан дээр суулгав. Тэр миний гарыг зангиагаараа хүлэв. би үнэхээр их айж байна. Удалгүй тэр миний гуяар гараа гүйлгэхэд би түүнийг эсэргүүцэж дийлэхгүйгээ мэдэн гуйж эхлэв.
Би уйлан орилсоор "Гуйя. Битгий л дээ би хүссэн зүйлийг чинь хийе. Надаас энийг л битгий хүсээчдээ гуйя, гуйя."
Толгойлогч: Чи онгон юмуу?
Би уйлсан хэвээр толгой дохиход тэр дээрээс минь босон "Чамайг арай задгай охин гэж бодож байсан юмсан. За яахав! Чи хүссэн зүйлийг минь биелүүлнэ гэсэн учир би нэг удаа өршөөе"тэр ийн хэлээд гарч явахад би амьсгаагаа бүрэн авах гэж хүнд хүнд амьсгаатна.Би одоо ч орон дээр тэрийн хэвтэнэ. Босох тэнхэл алга. Би яг одоо аавыгаа үзэн ядаж байна. Тэр миний амьдралд байгаагүй байсан бол одоо би ингэж тамд зовохгүй...
миний байгаа байдал....үнэхээр хэлэх ч үг алга꧁Xiaoyichun꧂
за арай л урт хийлээ... өнөөдрийн шинэ парт ингээд дууслаа маргааш 2ийг оруулна. вот, сэт бичвэл би хэлсэншдэ +5 парт оруулнаа гэж...
Жич: Би бас арай задгай байсан уу үгүй юу? кк
YOU ARE READING
💎 Цэнхэр Алмаз💎 My Daddy Mafia|S1| /ДУУССАН/
FanficHappy Seokjin's day Эхэлсэн: 2019.12.04 Дууссан: 2020.03.04 ::: Rank: mgl #1 jin #1 mafia #30 ©zaya_nn_haru