008. АЙДАС...

1.7K 147 8
                                    

🔷🔷🔷

                                                             АЙДАС

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

                       
                                     АЙДАС.....

/Согжиний талаас/
Энэ охин байнга л айж сандарч байгаа нь цаанаасаа л эгдүүтэй харагдаад байх юм. юу вэ Жин чи чинь юу бодоод байгаа юм энэ     
чинь зүгээр л нэг муу барьцаа төдий хүүхэн бишээ охин. Ёоо би юу л бодод байна даа. Гэрээсээ гаран машиндаа суух зуураа толгойгоо сэгсрэнэ.

Чүэ туслах "Толгойлогчоо ирчихлээ" түүнийг ийн хэлэхэд л бодлоосоо салан машинаас буун казино уруу оров.

*******

Согжин тохилог буйдан дээр суун ширүүн харц шидлэн "Бүгд ирсэн үү"
ххххххх "Тиймээ толгойлогчоо"

ххххххх "Нөгөөх новш чинь биднээс урваж, Чанёолын бүлэгт манай хамаг мэдээллийг өгөх гэж оролдож байхад нь үйлдэл дээр зохицуулсан"
Согжин гараа салаавчилан атгаад "сайн байна"

хххххххх "За одоо ажилтай холбоотой зүйлс ярьж дууссан юм чинь андаа чи шинэ бүсгүйтэй болсон гэсэн хэн юм? Тийм их таалагдаа юу?"

Согжин "Жон Гёбалын охин. Охин дээрээ очоогүй юм шиг байналээ. Тэр юу ч мэдэхгүй байгаа нь илт харагдсан"

хххххххх "Тэгвэл чи тэр охиныг явуулаач" тоглоом хийсэн маягтай жогтой харц шидлэнэ.
Согжин "Хөөш Хусог гуай чи муу хэзээ надтай ингэж харьцдаг болчихсон юм"

Хүзүүгээр нь боон ардаас нь тэврэн  "Тэрнийг явуулах үгүй нь миний асуудал"

Хусог хоолойноосоо гарыг холдуулах гэж барин "за больё больё"

Намжүүн нухацтай гэгч нь "Чи тэр охины аавыг нь олохын тулд л авчирсан. Тэгтэл одоо гэрт чинь байна. Энэ Чанёолын бүлэгт дэндүү их сул талаа харуулж буй хэрэг болно!!! тэр охиноо зүгээр хая!!"
Намжүүн бол тэд дундаа хамгийн ухаалаг нь бөгөөд мафийн толгойлогчийн бүхий л бохир зүйлсийг хийдэг хүн.

Согжин" Тэрнийг би жоохон ашигламаар байна. Тэгээд ч энэ охинд би ямар дурласан биш Чанёол хэзээ ч намайг ашиглаж чадахгүй!!!"
Чүэ туслах бөхийн түүн үрүү ойртон "Толгойлогчоо нөгөөх урвагчыг сая цааш нь харуулсан гэнэ"

Согжин "Сайн байна. Гэртээ харьцгаая!!!"

*************
/Сунмигийн талаас/

Тэр бид 2 ийн зай 3см байна. Тэр ойртож би холдсоор эцэст би хананд тучихав. Тэр жуумалзан хэсэг надруу ширтэж байгаад яваад өгөв....

Зооринд дахь хүний орилоон үнэхээр айдас төрүүлэм, өрөвдмөөр байна. Би одоо өөрийгөө бодоод бага ч болов тайвшрах мэт болох шиг. Би түүний оронд байхгүй байгаадаа талархах хэдий ч тэр хүний тарчлаант хоолой намайг байж суух газаргүй болгож сүүлдээ орны буланд хүйтэн хөлс урсган чичирж байв.

Удалгүй нөгөөх хүн чимээгүй болж, би өрөөнөөс гартал тэр хүн бурхан минь түүнийг аваад гарч байна
Царай нь цонхийж...бурхан минь тэр нас барчихаж би одоо байрнаасаа хөдлөж чадахгүй мэт таг гацаж байснаа өрөөрүүгээ ороод уйлж гарав.

Хэрэв миний аавыг олвол бас ингэж тамлаж, үхлийн муугаар үхүүлэх болов уу? хамаг бие минь чичирнэ. Тэр өөрийнх нь хүслийн дагуу байхгүй бол намайг ч бас ингэх болов уу?

:Хонгор минь юундаа ингэтлээ чичрэв?
Дуу гарсан зүг харвал Согжин байв.
Би ээрсээр "ч.ч..чи хэрвээ м.миний аавыг олвол ингэж хэрц...гийлж а.алах уу"

Согжин эрүүнээс минь барин "Тэр бол урвагч хонгор минь тэгээд ч чи намайг арай өөрөөр дуудах ёстойгоо нэг л санахгүй байх шиг!!"

Би түүнийг уурлуулвал магадгүй би ч ингэж алуулж дуусах байх гэдгээс айж эхлэв. "Мартаагүй ээ d..daddy"
Согжин жуумалзан "Сайн байна хонгор babygirl минь одоо амар...."

Би түүнийг ийм хэрцгий гэдгийг мэдэх хэцүү байна

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Би түүнийг ийм хэрцгий гэдгийг мэдэх хэцүү байна. Би одоо түүнээс маш их айж байна. Согжин бол мафийн толгойлогч мэдээж ийм хэрцгий байна гэдэг нь ойлгомжтой байхад яагаад ингээд байгаа юм бэ!!! Сунми...

Би аавыгаа үзэн ядсан ч эцэст тэр чинь миний аав гэдэг нь үнэн шүү дээ!!! Хэзээ ч өөрчлөгдөхгүй!!!!

  

꧁Xiaoyichun꧂
Хүмүүсээ хааччихваа, байгаа нь тэгээд вот, сэт, follow таалагддаг бол энэ хэд маш амархан үйлдлүүд шүү😘😘😘

🌹Ethereal🌹

💎 Цэнхэр Алмаз💎 My Daddy Mafia|S1| /ДУУССАН/Where stories live. Discover now