Στέφανος P.O.V.
Χαιρετάω την Άλεξ και αρχίζω να περπατάω αργά προς το σπίτι. Δεν θα τη δω σημερα. Το ξέρω. Το κατάλαβα από το βλέμμα της ότι μου έλεγε ψέματα. Δεν με κοιτούσε στα μάτια όπως κάθε φορά όταν μου μιλάει. Αλλά το θέμα είναι γιατί; Γιατί μου είπε ψέματα και τι ήθελε να μου κρυψει;
Δεν της είπα κάτι. Έκανα ότι δεν το καταλαβα. Τι να έλεγα κιόλας; Αν ήθελε να μου πει θα μου το έλεγε κατευθειαν. Και εξάλλου είναι νωρίς να αρχίσω να την υποψιάζομαι για κάτι. Δεν μου έχει δώσει κάποιο δικαίωμα. Ναι μου είπε ψέματα μέσα στα μούτρα μου αλλά δεν ξέρω το λόγο που το έκανε. Ίσως τη ρωτήσω αργότερα.. θα δειξει...
Μετά από λίγη ώρα φτάνω στην εξώπορτα του σπιτιού. Ψάχνω τα κλειδιά μου τα οποία που είπαμε είναι;
Ααα να τα.
Ανοίγω την πόρτα και πριν προλάβω να πατήσω το πόδι μου μέσα βλέπω μια φιγούρα να τρέχει και νιώθω ένα σώμα να πέφτει πάνω μου.
"ΑΓΆΠΗ ΜΟΥΥΥΥ! ΜΩΡΟ ΜΟΥΥΥ! ΟΜΟΡΦΕ ΜΟΥ ΆΝΤΡΑΑΑ! ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΈΛΕΙΨΕΣ! ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥΥΥΥ! ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΣΕ ΑΓΑΠΆΩ! ΜΗΝ ΜΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑ ΚΆΝΕΙΣ ΑΥΤΟ! ΜΗΝ ΦΥΓΕΙΣ ΜΑΚΡΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ! ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΊΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΠΆΝΤΑ ΜΑΖΊ! ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΙΔΙΆ! ΣΕ ΑΓΑΠΆΩ!",ακούω μια φωνή και νιώθω ένα άτομα να έχει σκαρφαλώσει πάνω μου σαν μαϊμού.
Άκυρο.
Σβηστό το.
Μπαμπουινος καλύτερα.
"Τι κάνεις εδώ ρε συ;",ρωτάω εκλπηκτος τον Αλέξη μόλις καταφέρω να τον ξεκολλήσω από πάνω μου.
"Ξεκόλλα από πάνω του ρε χταπόδι! Θα μου τον πνίξεις!", ακούγεται η φωνή της Νεφέλης και τη βλέπω να έρχεται από την κουζίνα μαζί με την Αρτέμης και την μητέρα μου.
"Σε παρακαλώ πολύ. Μην μπαίνετε ανάμεσα μας. Αγάπη μου τους ακούς; Θέλουν να μας χωρίσουν!",λέει ο Αλέξης με φωνή κοριτσιού και ξανά κολλάει πάνω μου.
"Θεέ μου όταν έφυγα σε θυμώμουν εξυπνότερο.", λέω και αφήνω ένα γελακι μαζί με τους υπόλοιπους.
"Τι τον θυμώσουν;", ρωτάει η Νεφέλη και με κοίταει με δυσπιστία.
"Εξυπνότερο από τώρα είπα. Όχι έξυπνο.", εξήγω και γελάμε για άλλη μια φορά ενώ επιτέλους ο Αλέξης ξεκολλάει λίγο από πάνω μου.
"Υπόνοεις ότι είμαι χαζός; Γιατί αν ναι δεν θα σε αφήσω καθόλου!",με απειλεί και τα μάτια μου ανοίγουν διάπλατα από τον τρόμο που με κυριεύει.
ESTÁS LEYENDO
Παραμύθι Αλλιώς
Ficción General"Τι είμαι για εσένα;" "Το ψωμί στη μερέντα μου...!" ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Τι γίνεται όταν το καλό κορίτσι δεν είναι πλέον καλό,και το κακό αγόρι δεν είναι πλέον κακό; Τι γίνεται όταν δύο εντελώς διαφορετικοί κόσμοι συναντηθούν; Αυτή το κακό κορί...