Vrti me se u glavi. Njegove reči vrište u mojoj glavi,ponavljaju se,guše me. Zbunjena sam. Kako se usuđuje to da kaže? Besna sam,želim da se izderem na njega! Ne mogu da verujem da tako nešto govori. Zar posle svega on želi devojku sa kojom je toliko dugo bio i koju je voleo da napravi ludom da poveruje da je ubila nekoga? Ne sećam se kad sam poslednji put ubila nekoga,hm.
'Zašto mi ovo radiš?'
Malaksala sam,boli me sve. Boli me srce. Srce koje je svojim postupcima u poslednje vreme rascepao na malene komadiće. Kao kada udarite u staklo i ono se rasprši na malene delove. Pukne i ne možete ga popraviti. Tako se osećam zbog njega. Samo još deset puta gore.
'Dopusti mi sve da ti objasnim. Ne očekujem da razumeš,ni ne treba..'
'Šta da razumem?! Da si ubio šestoro ljudi i da pokušavaš na mene da svališ krivicu? Da li je to ono što pokušavaš,Filipe?! Gledaš me i lažeš.'
'Ja tebe gledam i lažem?! Ja tebe?! Da li je tako,Lora? Zbog čega ti mene lažeš? Znam da si bila tamo,rekla si mi. Ispričala si mi sve. Gde si bila pretposlednji dan raspusta? Ne laži me,Lora. Nemoj mene.'
'Izvini,Filipe.'
'U redu je,malena.'
Zagrlio me je. Mrzim njegove zagrljaje,ne podnosim ovo. Pusti me,je l' me čuješ?
'Šta će biti sada,plašim se..'
'Preuzeću krivicu,već misle da sam ja.'
'Hvala,Filipe. Volim te.'
Grli me još jače. Mislim da će da mi pozliti od njega. Nisam loša. Dobra predstava,Saro. Veoma dobra.
Budim se u Filipom zagrljaju. Njegov miris me opija,a njegove ruke su moja zaštita. Onda se prisetim šta je uradio. Ustajem. Osećam se izgubljeno. Veoma izgubljeno. Ne znam šta se desilo,poslednje čega se sećam jeste da smo razgovarali. Rekao mi je da sam ubila one koje je on ubio. Kako se usuđuje? A posle toga rupa. Crno. Sve je crno,ne vidim šta se desilo. Ne sećam se razgovora. Šta je ovo? Uspavao me je? Zbunjena sam i pokušavam da ga probudim. On ustaje,hvata mi ruke i grli me najjače što može. Obuhvata mi lice,njegove zelene oči posmatraju moje. Zatim se njegove usne spuštaju na moje. Žude za mojim,traže ih. Oblikuje najsavršeniji poljubac na svetu. Želim još,želim njega,ali on prestaje. Grli me ponovo i šapuće mi nešto.
'Ovo je poslednji.. Gotovo je,malena. Idem da se predam sad. Volim te,mala. Uradio bih sve koliko te volim.'
Pušta me,prilazi vratima užurbano i izlazi.
'Šta..'
Vraćam se na krevet. Priznaće šta je uradio. Ali rekao mi je da sam ja njih ubila. Šta se dešava? Ništa mi nije jasno. Suze mi kreću. Slivaju se niz moje obraze kao reka. Slomljena sam. Šta će se desiti sa njim? Ne želim da ode u zatvor. Ne mogu to da dozvolim. Znam kako to i da sprečim.
'U svemu zajedno,je l' tako Filipe?'
'Lora će sve uništiti. Spremi se,Saro,počinjemo.'
YOU ARE READING
Ostani kraj mene
RomanceDon't blame it on. Blame the voices in my head. God,they drive me crazy.