Trevor Daniel |Falling
∞
Seokjin ise bu sefer Taehyung'ın kıpkırmızı olacağı o soruyu sordu.
"Evlilik birbirini seven kişilerin arasında olur.Sen beni seviyor musun?"
∞
Taehyung uzun bir süre seokjin'in sorusunu düşündü.Seokjin yaşıtlarından farklı düşünüyordu.Gözlemlediğine göre seni seviyorum derse yalan söylediğini söyleyecekti.Çünkü daha önce hiç karşılaşmadılar.
Sorunun cevabını onun istediği şekilde verecekti."Buna ilerde karar vereceğiz,birlikte..."
Seokjin ise Taehyung'ın yüzüne bakarak onu incelemeye başladı.İlk olarak gözlerine baktı.Göz kapakları birbirinden farklıydı.
Tıpkı onda olduğu gibi.Burnundaki bene baktı,ince dudaklarına...Taehyung baştan aşağı göz alıcıydı.
En son gözlerine bakarak büyük bir kahkaha patlattı.Sonuçta ilerde evleneceği kişi yakışıklı olmalıydı."Doğru cevap.Ben Kim Seokjin.Peki sen?"
"Ben Kim Taehyung."Bay Park gözlerinde ki ışıltıyla beraber küçük bebeklerini seyrediyordu.İkisininde ellerinden tutarak oturma odasına götürdü.
İçeri girdiklerinde Seokjin yemek masasının üzerindeki kurabiyeleri görünce babasının elini bırakarak hızlıca koştu.
Taehyung ise sevimli bir çocuğun nasıl bu kadar derin düşünebildiğini anlamış değildi.
Ama Seokjin hakkında tuttuğu notlarına bir yenisi daha eklemişti,kurabiye.Seokjin yemeğe o kadar odaklanmıştı ki Taehyung'ı unutmuştu.
Tabağın içinden eline bir kurabiye alarak koşarak yanına gitmişti.Başını yukarı kaldırıp elindeki kurabiyeyi uzatmıştı.Taehyung ise sadece dudaklarının kenarında kalan kırıntılara odaklanmıştı.
Elleriyle dudaklarını silip,ağzına atmıştı.Ve o güzel gülümsemesini sunmuştu.Seokjin kocaman gözlerine açıp ona bakıyordu.Utanmıştı.Odasına gitmeliydi.
Yanlarından kaçarken kurabiyeyi Taehyung'ın ağzına tıkayıp koşarak merdivenlere çıkmıştı.Şimdi gülme sırası Bay Parktaydı.
Oğlu sevimli yönünü hiç kimseye göstermezdi.Ama Taehyung'a içini göstermesi bir mucizeydi.
∞
Bay Park o an anlamıştı.İkisinin birbiri için yaratıldığını...
∞
Seokjin odasına çıktığında direk dolabına girmişti.Saklanmak için hep burayı kullanırdı.Hiç kimsenin bilmediğini zannediyordu.
O düşüncesi dolabın kapağı açılana kadardı.Bay Park ve Bay Kim gülümseyerek oğullarını seyrediyorlardı.Onun tatlılığı herkesi büyülüyordu.
Seokjini kucaklarına alarak dolaptan çıkardılar.Kirlenen üstünü değiştirerek onu yatağa yatırdılar.Alnına küçük bir öpücük bırakarak odadan ayrıldılar.
Seokjin'in uykuya dalmadan önce düşündüğü tek şey ise Kim Taehyung'dı.
Sabah uyandığında koşarak babalarının yatak odasına girdi.Hala uyuduklarını gördüğünde aralarına girerek yanaklarına öpücüktü bıraktı.Yavaş yavaş uyanmaya başladıklarında onlara en güzel gülümsemesini sundu.
Daha sonra bağırarak"Beni Taehyung'la oyun oynamaya götürün"dedi.Babalarına Seokjin'i ilk defa böyle gördükleri heyecanlandılar."İlk önce kahvaltı yapalım.Müsait ise gideriz."Seokjin dudak büzerek odadan çıkmak için kapıya yöneldi.
Çıkmadan önce ise şunları söyledi."Benim için tabi ki müsait olacak,şimdi üstünüzü giyinin parka gidelim."
Bay Kim ve Bay Park kocaman kahkahalar ile üstlerini giyiniyorlardı.Aşağı indiklerinde Seokjin kahvaltı masasında sabırla onları bekliyorlardı.
Bay Park oğlu kendi başına giyindiği için gururla oğluna bakıyordu.Masaya oturup kahvaltı ettikten sonra Bay Kim arkadaşını aramak için aralarından ayrılmıştı.
Bahçeye çıkarak yan tarafta ki eve yöneldi.Kapıyı çaldığında kimse açmayınca telaşlanmıştı.Çünkü arkadaşının eşi hamileydi.
Kapı birden açılınca şaşırmıştı.Genelde geldiğinde onu arkadaşı karşılardı.Evin yardımcısı Bay Kime gülümseyerek arkadaşının ailesiyle beraber yurt dışına gittiğini söyledi.Bay Kim teşekkür ederek evin kapısından ayrıldığında arkadaşına telefon açtı.
Eşinin hamileliğin tehlikeli olduğunu bu yüzden orada ki hastanede kalmalarını söyledi.Bay Kim eve gittiğinde Seokjin koşarak kapıya açmaya gitmişti.
Babasının yanında Teahyung'ı göremeyince koşarak Bay Parkın yanına gitti."Baba Taehyung'ı getirmemiş."Bay Kim Seokjini kucaklayarak oturdu."Oğlum onlar yurt dışına gitmiş annesinin sağlığı kötüleşmiş.Yakında geri döneceklerdir."Seokjin üzülerek odasına gitti.
Masasına oturarak Taehyung'ı düşündü.Çizim yeteneğini geliştirmişti.Kendisine göre en azından.
Daha fazla üzülmekten vazgeçerek ona geldiğinde mutlu olması için hediye hazırlamaya başladı.İlk gördüğünde nasılsa aynısını çizmek istiyordu.
Gözlerinden başlayarak çizmeye başladı.Daha sonra burnundaki beni çizdi.
En son ise dudaklarını çizerek bitirdi.Onu güzelce zarflayarak babasının yanına koştu.Yanına gittiğinde bunu göndermesini istedi.
Gelmesini bekleyemezdi çünkü.Bay Park dediği gibi onu Taehyung'a gönderdi."Seokjin şimdi sabırla Taehyung'ın cevabını bekleyelim tamam mı?"
Seokjin ise babasının ona söylediklerini dinleyerek beklemeye başladı.
Günler geçtikten sonra ona bir mektup gelmişti.
Okumayı bilmediği için babasına okutacaktı.Yardımcıdan mektubu aldıktan sonra terasa babasının yanına gitti.
Kucağına oturdu ve mektubu okumaya başladılar...
Devam Edecek...
∞
-KIM TAEJIN-
Okuduğunuz teşekkür ederim.
Kısa olduğu için üzülmeyin.Daha sık bölümler atacağım.
Kendinize iyi bakın.Sizi seviyorum ^_^
nena
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Passion ,taejin
FanficOmegaverse ° Kim ailesi aristokratlar arasındaki en statülü kişilerdir.Bay Kim,yıllar önce arkadaşına verdiği evlilik sözünü yerine getirebilmek için omega olan bir çocuğa sahip olmalıydı.Yıllar sonra doğan çocuğu şansla beraber bir omegaydı. Evl...