Všechno to začalo v září roku 2005.
Tiara Grussel, 22 let stará, velice nezodpovědná blondýna, zase vrtá do věcí, do kterých by vrtat neměla. Je jedna hodina v noci a ona sedí v kruhu se svými třemi nejlepšími přáteli, pijí spolu vodku a vyvolávají nějakého démona. Jenom tak. Pro zábavu.
To, co Tiara nevěděla, byl ten fakt, že jednomu z jejich přátel koluje v žilách špetka čarodějnické krve. Takže se jim celé to vyvolávání - logicky - povedlo.
Svíčky zhasnuly a meluzína zahvízdala v okně. Temno zrudlo v malé místnosti. Hrůza se mihla skupince v obličejích. Následně se v kruhu zhmotnila postava, roztáhla své netopýří křídla, telekinezí zvedla ze země číši krve, kterou mu připravili, a velice taktně se napila.
"Alzeir Lucifer V., k vašim službám."
Tiara se vyšvihla na nohy a musela fyzicky zadržet svou pusu od otevření se do písmena O. Jediné, na co mohla myslet, bylo, jak moc chce tuhle bytost z pekla ojet. Naprosto to přestínilo jakýkoliv pud sebezáchovy, který tehdy mohla ještě mít. Prostě musela. Rychle, musí zůstat elegantní a okouzlující!
"Ty jsi-- woaah, fakt PEKELNĚ sexy."
"...co?"
"Co bys řekl na... jednu noc mě, prozkoumávající tvoje.... démonské části?"
"..."
"....sex. Chci s tebou sex. Dělání dětí, víš co to je, žejo? Vrz vrz?"
"Uh, ano, ano, pardon... ...to popravdě hledám."
Na chvíli se odmlčel a prohlédl si Tiaru od hlavy až k patě. Ta se snažila vypadat co nejpřitažlivěji, což pravděpodobně nemělo zas takový účinek, jak si myslela.
"Ano, to bude... vhodná platební metoda. Co za to?"
Blondýna neměla tušení, že jí to výjde, ani že to bude démon chtít vzít jako platbu. Nicméně byla opilá, ne pitomá, takže ani nezamrkala nad touhle šancí.
"Věčné mládí."
"Dobře, to vám slíbit můžu. Takže, dohoda?"
Natáhl ruku a Tiara ji bez jediného zaváhání zmáčkla. Potom se k němu ladně přitáhla a stihla věnovat ještě roztomilé opilé zamrkání svým kamarádům, kteří byli stále ještě příliš v šoku, než aby reagovali - zvlášť svému příteli, který mezi němi seděl.
Jak se krátce potom ukázalo, ani jeden z nich úplně nevěděl, k čemu se vlastně upisuje. První se Alzeir dozvěděl, že sex pro lidi ABSOLUTNĚ není jen snaha o potomstvo, a potom Tiara to, že k domluvě patří donošení jeho dítěte. Nicméně právě byla na antikoncepci, což jí úplně stačilo k tomu, aby se po aktu propadla do hlubokého spánku bez nějakého strachu.
Přeskočme teď několik měsíců.
Od setkaní s Alzeirem Luciferem V. se toho v Tiařiném životě hodně změnilo. Pouhé vědomí toho, že nadpřirozeno jaksi existuje, jí pomyslně otevřelo dveře do kompletně jiného světa - její vrtání do věcí, do kterých by vrtat neměla, dostalo nový rozměr. A díky své domluvě měla celou věčnost na prozkoumávání těch nových, vzrušujících vesmírů, kultur a bytostí se kterýma se může vyspat. Jenom kdyby tak nebyla těhotná a pořád by ji nepronásledovalo myšlenka, že se o to dítě bude muset starat! Kdyby jenom tak existoval způsob, jak by se té zodpovědnosti mohla zbavit.....
Na tenhle problém se jí náhodně naskytlo řešení, když se dostala zase do kaše při svých obvyklých výletech do jiných světů. Ocitla se v části jakési C-typ sféry a nedokázala se vybloudit ven. Vylezla z města jednou stranou, šla přímo za nosem, a přišla zpátky do toho samého města stranou druhou.
Po několika pokusech to, celá frustrovaná, vzdala, a zalezla do nejbližšího baru. Tohle se jí nestalo poprvé - minule stačilo počkat šest hodin a pustilo ji to, předminule bylo odpovědí prolézt špinavou odpadní rourou. Jediným spolehlivým způsobem bylo asi zeptat se.
"Džus s vodkou poprosím. Mimochodem, nevíte jak se může Haerm jako já dostat zpět do běžného světa?"
"...Hærm. Vyslovuje se to Hærm. A musíš použít nějaký portál."
Tiara se suše zasmála. Lidští cestovatelé to neměli ve světa, kde jsou lidé jediné bytosti bez magie, jednoduché, jak zjistila. Lezlo jí to krkem.
"Fajn, tak jiná otázka. Neznáte nějaký způsob, jak může Haerm jako já přijít k nějakým magickým schopnostem?"
Barman se zarazil, prohlédl si ji a opřel se o bar.
"Znám. Nicméně není to legální - ani bezpečné."
Tiara se opřela o bar naproti němu.
"Neva."
"Okej, Hærmče. Vidíš tamtu čarodějnici v rohu?"
"Tu s tou modrou stuhou?"
"Přesně tu. Té poklepeš na rameno a řekneš jí o tvojem malém problému. Domluvíte se na platbě a ona tě vezme do svého sklepa, rozřízne ti někde kůži, zastrká ti pod ni šupinky podivného původu, a tradá. Jsi alespoň o levl výš. Jestli neumřeš na infekci nebo tě nedostanou tröə - říkám, dávají za to docela vysoké tresty."
"Dík!"
Tiara se usmála, zamrkala, a odtančila za starou ženou v rohu místnost.
"Dobrý den, madam!" Čarodějničiny jedovatě modré oči se otočily k blondýně, nejisté tím, co od ní má čekat. Tiařina veselost v ní probudila velice silnou podezdřívavost.
"Prý že děláte.... určité nestandartní operace. Mohly bychom o tom na chvilku mluvit?" Tiara sedla přímo naproti magické bytosti. Ta teprve pohopila, co přesně po ní chce.
"Oh, jo. Tohle. Pokračuj."
"Chci mluvit hlavně o platbě. Co berete, madam? Kreditky hádám ne?"
"Je to na domluvě, opravdu. Určitě Elfské hřivny a Hærence, ale aktuálně i ogří sopel, živé netopýry, prvorozené děti, akáciové d--"
"Prvorozené děti?"
Čarodějnice se zarazila a prohlédla si Hærmče sedící před sebou od hlavy k patě. Tiara ani nezamrkala. Nemohla si tuhle šanci nechat utéct.
"Víte co, jsem Haerm. Elfské hřivny jsem v ruce ještě ani nedržela. Ogři nevím kde bydlí. Dítě je asi jediná moje možnost - plus se o to nemusím starat teď."
Starší žena chtěla něco říct, snad opravit její příšernou výslovnost, ale nakonec si to rozmyslela. Nechtěla nechat téhle holce dost času, aby pobrala rozum a odvolala to. Nepředpokládala, že je něco jiného než obyčejný, naivní Hærm, co netuší co dělá.
Taky nepředpokládala že bude muset pro Alzeira Lucifera Hærekyr III. Lucase Tennesseeho Grussel-Clinta podstupovat soudní řízení. Které vyřeší jejich situaci střídavou péčí, zatímco Tiara se bude tlemit nedotknutelná v publiku. Stejně jako samotný Alzair Lucifer V. vlastně netušila, k čemu se upisuje.
"Okay."
Narodil jsem se šestého června 2006.