Dneska je pátek! Den tělocviku na sedmou hodinu ranní. Musím se probudit v šest, setkat se s Wendy v kuchyni, a nosit 90 minut na hlavě molitan ještě před tím, než se plně proberu. Nesnáším pátky.
Vstal jsem s tichým nadáváním a klepáním se kosou. Je teprve listopad, ale to počasí vůbec nevadí. Ugh.
Dole v kuchyni už stála teta a vařila snídani. Doplazil jsem se ke stolu a plácl jsem sebou do židle. Teta položila na stůl dva talířky. Potom se do místnosti jako kulový blesk přiřítila Wendy, vyskočila na židli a zabořila chlupatý obličej do porce omelety. Do mojí porce omelety, abych byl přesný.
Znechuceně jsem se odsunul. Dneska žádná snídaně, pomyslel jsem si, postavil se a odkráčel od té scény.
Zbytek rána vypadal docela typicky, nachystal jsem si věci, dojel jsem do školy na kole, sebral tělocvik a zapadl do převlíkárny ke zbytku třídy. Terrance byl zrovna uprostřed svého každotýdenního vyvádění ohledně cvičení.
Terrance je takový ten jeden člověk s nula body popularity, kterého má každá třída. Dal by se charakterizovat svými na zeleno nabarvenými vlasy, špatným odérem a bytím furry. Vydobyl si, že si nemusí sundávat svou čelenku s vlčími oušky ani ocas (o kterém jsem si 90% jistý, že je ve skutečnosti anální kolík) v žádné hodině, ani v tělocviku, protože já přece můžu, žejo, tak proč by nemohl on. Terrance NESNÁŠÍ tělocvik a před každou dvoujhodinovkou to dává velice nahlas najevo.
Já teoreticky vzato proti furries nic nemám, ale ještě jsem v naší škole nepotkal ani jednoho, který by byl hodný jakéhokoliv respektu. Jo, je jich tu víc. Zajímalo by mě, jestli má jejich divnost něco společného s jejich kultem školního maskota nebo tím, že jsou furry. Další hrozná věc na tom mít rohy je ta, že mě mezi ně lidi řadí... a taky že oni sami mě mezi sebe automaticky berou... Terrance se ke mě naštěstí už nepřibližuje. (Pokusil se mě jednou zatáhnout za ocas a já na něj zaječel tak nahlas, že se mě do teď bojí)
V tělocviku jsme skákali přes hrazdu a potom hráli basket. Po konci jsme se každý rozprchli na jazyky, potom na matiku, potom byla velká přestávka a já vyměnil s Liamem svůj mastný toust za jeho o něco méně mastnější toust, prostě obyčejný pátek. Ve fyzice jsme psali přepadák, v občance jsme brali nové učivo.
Věci se celkově vymkly normě až poslední hodinu, dějepis.
Někdo zaklepal na dveře a když naše učitelka otevřela, do třídy se vloudala drobná, pihatá černovláska. Charlie. Oči měla zarudlé od pláče, trochu se klepala a svou tašku si držela blízko těla, jakoby se chtěla jaksi ochránit. Vypadalalo to hrozně.
Učitelka se jí zeptala, jestli je v pořádku, a po tom co jí neodpověděla ji poslala si sednout. Její lavice je do úhlopříčky od té mojí, takže jsem strávil zbytek hodiny pokusy odposlochávat konverzaci s její nejlepší kamarádkou, Kate. Charlie je totiž fajn, i když se s ní moc nebavím, a jestli jí někdo ublížil, chci to vědět. Nicméně moje pokusy nebyly úspěšné, takže když zazvonilo, musel jsem se smířit s tím, že se budu muset přes víkend bez té informace obejít.
Tohle smíření ze mě vyprchalo, když ke mě Kate doběhla, když jsem se blížil ke svému kolu, a začela se mě ptát, jestli jí nenafotím zápisky z fyziky.
"Okay, pošlu ti je, jenom se mi připomeň... mimochodem, co se stalo Charlie?
Bruneta ztuhla a potom se rozhlédla okolo, jakoby se ujišťovala, že jsme u stojanu na kola sami. Teprve potom se mi podívala do očí.
"Zastřelili jí psa."
Něco hluboko uvnitř mě se otřáslo.
"...proč?"
"Prý že otravoval."
Nezdálo se mi vhodné dál se vyptávat, takže jsem ukončil konverzaci v nejvhodnějším poměru rychle/trapně, jaký jsem právě dokázal vyplodit, naskočil na moje červené kolo a vyjel domů.
Nemohl jsem na to ale přestat myslet. Skoro jsem vjel pod auto. Dvakrát. Kdo by něco takového mohl udělat? Chudák Charlie. Tohle si nezasloužila.
Po příchodu domů mi bylo oznámeno, že Tiara pro mě přijede až v sobotu. Super. Hledající rozptýlení od toho faktu, že někdo zastřelil spolužačce kamaráda, zeptal jsem se u oběda Daisy, jestli si se mnou nechce zahrát na xboxu. Kupodivu souhlasila. Když nás z tama teta vyhnala, ještě jsme pokračovali Minecraftem, a potom co šla Daisy spát, já se do čtyř do rána díval na netflix. Abych jednodušeji zvládnul tu změnu časových pásem co mě zítra čekala, samozřejmě.
Byl jsem připravený na tu celou tu psí věc zapomenout a posunout se od ní.
Kéžby by mi to bylo dopřáno.
●●●
Původně jsem tohle chtěl vydat včera, ale byl jsem políben novou osobou a věci šly zajímavě a já na to úplně zapoměl. Xdd sryy