1.Prolog

37 2 0
                                    

" Alerg cat de repede pot, incercand sa nu dau intr-un copac. Privesc in spate cateva secunde, vazand o gramada de siluete negre in departare.

La naiba! Mi-au luat urma!

Nu ma opresc din alergat. Nu stiu unde ma indrept, insa nu voi permite sa fiu prinsa. Adrenalina imi pompeaza in vene, frica imi inmoaie picioarele, insa nu ma opresc! Nu cat timp viata mea este in joc. Fire blonde mi se desprind din coc si mi se pun pe fata, eu incercand sa le indepartez rapid cu mana. Acest gest imi distrage atentia si ma impiedic de o radacina groasa de copac, ajungand sa ma rostogolesc la vale. Simt pietrele cum imi inteapa spatele si incerc sa respir, fiind singurul lucru pe care sunt in stare sa-l fac in cadere. Simt cum dau cu capul in ceva tare, o stare de lesin acaparandu-ma.

Deschid ochii incercand sa-mi dau seama ce se intampla cu mine. Fata imi este acoperita de pamant, parul meu este plin de frunze. Nu imi simt picioarele! Insa nu am forta necesara sa imi intorc capul pentru a verifica. Capul ma doare, punandu-mi mana pe frunte, insa mi-o iau repede si gem de durere, observand sange lasat pe degetele mele. Eram lovita la cap. Aud cainii cum latra si voci undeva in spatele meu si ma panichez.

Privesc in fata vazand niste picioare de barbat. Ma doare capul prea tare pentru a-l ridica. Ma tarasc in coate pana la acesta si il prind de materialul pantalonului.

-Ajutor! spun pe un ton chinuit.

Imi simt barbia prinsa intr-o stransoare atat de puternica incat icnesc, obligandu-ma sa ridic capul. Dau de un barbat cu barba neagra si un tatuaj cu ceva scris in alta limba pe gat.

-Bine ai venit la noi... Chanter! "

101 de regreteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum