0.12

1.7K 134 24
                                    

Ard arda gelen mesajları umursamadım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ard arda gelen mesajları umursamadım. Tae'nin attığını biliyordum. Ama bakmıyordum, daha doğrusu bakamıyordum.

"Tanrı aşkına chaeyoung neden söyledin ki?" Kafayı sıyırmış olmalıydım. Yoksa mümkünatı yok ben bunu kendi hür irademle söylemem.

Odada telefonun başında bir sağa bir sola dönerken içeriden babam seslendi. Öz babam değildi o da bunu bana her gün hatırlatırdı zaten. Ama ben yine de baba demek istiyordum. Neden bilmiyordum, belki de içimdeki boşluk dolsun diye diyordum.

"Hey! Kendi kendine konuşacağına su getirsene" Güldüm. Hep böyle huysuzdu. Yıllardır aynı evde yaşıyorduk ama benim ismimi bile doğru düzgün söyleyemiyordu.

Yıllar önce ona emanet edilmiştim. Neden özellikle ona bırakıldığımı bilmiyordum sadece dedemin bıraktığını biliyordum.

Yıllarca bir zorunluluğu yokken bana bakmıştı. Birbirimizi pek sevdiğimiz söylenemezdi. Önceden çok sinirliydi ve lanet olsun ki alkolikti.
Döverdi. Her gün hem de. Dışarı çıkmaya bile utanırdım bedenimde ki yara izleri yüzünden. Kötü şeyler yaşamıştım. Kendime bile yediremediğim kadar kötü şeyler.

Suyu alıp her defasında ismini değiştiren ve benim baba demeye alıştığım o kişiye getirdim. Normalde ismi Jacob'du ama her ona Jacob diye seslenilince sinirlenir benim ismim o değil derdi. Alzheimer hatasıydı bedeni gittikce incelmiş ve unutkanlığı çoğalmıştı.

"Al." Babam bir bana bir suya bakıp kaşlarını çattı önceden içtiği içkiler yüzünden şiddete meğimliydi şimdileri ise elini kaldırmaya hali bile yoktu.

"Bu ne?" Bu sefer kaşlarımı ben çattım iyice bunamıştı.

"Su istedin ya" Sinirlendi yani ben öyle hissettim. "Ben mi istedim. Senden mi? Sen kimsin?" Hayır oturup sana bunları anlatamam ki. Benim de düşünmem gereken konular var.

"Benim işte, yıllardır yanında kalıyorum hani, salak küçük kız derdin hep, oof tanıdığın tek kişi var zaten baba" Kaşlarını kaldırdı ve gözlerini yukarı çevirip güldü.

"Heee hatırladım. Salak olansın sen, yani rose"Bende gülümsedim ve suyu ona uzattım. O da alınca vakit kaybetmeden odama gittim ve telefonu elime aldım.

Taetae: özür dilerim

Taetae: hala hatırlayamıyorum

Taetae: gerçekten çok ama çok özür diliyorum

Taetae: hatırlamadığım için

Ne? Gerçekten mi? Lanet olsun taehyung-ahh. Nasıl hatırlamazsın onca seneyi ya.

Nephente: off bir salakla konuşuyorum yemin ederim ya

Nepenthe: tanrım neden ben? Soruyorum ya sadece neden ben yani? Neden bütün salaklar beni buluyor.

Nepenthe: Tae bak çok samimi söylüyorum

Nepenthe: dalyarağın tekisin.

Taetae: o ne be püü sana, ağzına hiç yakışmıyor öyle şeyler her neyse şey dicektim ben

Nepenthe: ney?

Taetae: üzüldün mü?

Nepenthe: sananee

Taetae: üzülmüşsün

Nepenthe: ya sen telefonu daha zeki birine versene zekamı düşürüyorsun

Taetae: başkasına yaz o zaman banane

Nepenthe: mantıklı lan

Nepenthe: en azından senin gibi her boku hatırlayıp da hayatının en önemli anını hatırlamayan birine yazmam

Taetae: kırıldım

Nepenthe: biliyor musun?

Nepenthe: umrumda bile değilsin

Taetae: bak üzülüorum

Nepenthe: ya bir üzül ya

Nepenthe: lütfen üzül bak rica ediyorum

Taetae: al işte üzdün dur ağlayıp da geliyim

Nepenthe: gelmesen keşke

Taetae: üzüldüm ve bitti 2 saniye falan

Nepenthe: sussana sen

Nepenthe: konuşmaya hakkın yok senin

Taetae: tamam gidiom be

Taetae: uyicam uykum var zaten

Nepenthe: kötü geceler o zaman

Nepenthe: inşallah rüyanda at gibi bir kız yerine gulyabani görürsün

Taetae: rüyamda seni görmek istemem

Taetae: neyse iyi geceler sana inşallah rüyanda güzel bir şey görürsün

Taetae: yani beni
Görüldü ✓✓ (00.48)

Nepenthe  ✘ VROSÉ texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin