Taetae: bqr köçücok Taecik vsrmış
Taetae: kırlqrdq kp ko koşat pynarmpş
Nepenthe: ne diyorsun ya
Taetae: Nwphebtesi onu çpk çğk sevğermiş
Nepenthe: Tae iyi misin?
Taetae: sanqne
Nepenthe: salak mısın?
Taetae: sadece seni örnek alıyordum
Nephente: bu koydu yalnız
Taetae: üzülme be
Nephente: ne üzülcem be
Taetae: bilmğm
Nephente: sarhoş musun?
Taetae: belki
Nepenthe: belki ne?
Taetae: bilmiom
Nepenthe: salaksın ya
Taetae: nerdesin?
Nepenthe: dışarıda
Taetae: yarın okula gelevek misğn?
Nepenthe: evet neden?
Taetae: bğlmem
Nepenthe: Tae gerçekten iyi misin?
Görüldü ✓✓ (02.11)
Nepenthe: Tae
Görüldü ✓✓ (02.11)
Nepenthe: salaksın uyudun kesin
Görüldü ✓✓ (02.12)Sabah uyanıp üstümü giyinmiş ve evden çıkmıştım daha okula 1 saat vardı ama Tae'nin evinin oraya gidecektim ki bu da yarım saatimi alırdı.
Hızlıca çıkıp Tae'nin evinin oraya kadar yürümüş biraz uzağında onun evden çıkmasını beklemiştim. Her zaman ki gibi ben geldikten tam 12 dakika sonra çıkarak beni şaşırtmadı.
Sabah ki hali çok hoşuma gidiyordu. Hep kapının önünde bağladığı bağcıklarını tekrar bağlarken komik duruyordu.
Bağcıklarını bağladıktan sonra giderken birine çarpmıştı ya da kız bilerek çarpmıştı.
Tae kıza ters ters bakıp ya sabır der gibi ellerini açmıştı gülmek istesemde kendimi toparlamıştım.
Her zamanki otobüsü beklemek için geldiği yere geldi ve orada duran arkadaşlarının yanına gitti.
Takip etme işi tamamlandığında rahat rahat diğer öğrencilerin yanına gidiyordum.
Tae'ye bakarken birden direğe çarpmamla geriye doğru gitmem bir oldu ve direkten çıkan ses kulağımda yankılandı..
Ben acı içinde burnumu tutarken düşündüğüm tek şey Tae'nin bunu görmemiş olmasıydı.
"İyi misin?" Tae'nin sesini duyunca dudağımı ısırdım ve ona baktım.
Burnumun kanadığına yemin edebilirdim.
"Evet" kafamı sallayarak cevap vermiştim ama tae ve grubu kendilerini gülmemek için zor tuttuklarını görebiliyordum.
"Ee şey sanırım kanıyor" Tae'nin arkadaşının biraz bana yaklaşarak söylediği şeyle kaşımı hafif çattım ve saçma bir şekilde "Heh ne?" dedim.
Karşımdaki gülerek burnumu gösterdi ve "Burnun kanıyor."
İçimden bilip bilmediğim bütün küfürleri ederken Tae'ye ve arkadaşına bakıp
"Tamam teşekkürler" dedim. Ve ters tarafa dönüp gidecekken bu sefer de arkada duran tabelaya çarpınca tanımlayamadığım ama Tae'nin sesini algıladığım bir grup ya da kısacası herkes gülünce kendimi alıp köprüden atmak istedim.
"İyiyim" diye bağırınca daha çok güldüler ama ben burnumu tutarak çoktan o sokağı dönmüş merdivene oturmuştum. Cebimden peçete çıkarıp burnumu silerken kendime ve kaderime sövüyordum.
İnsan bir günde ne kadar rezil olabilir ki gerçi daha bir gün bile dolmadı ama olsun.
Kısa biliyorum ama idare edin canım aaa