Yerel bir gazeteden alıntı:
Geçtiğimiz haftalarda ki açıklanamayan cinayetlerin ardından, bu cani katil hala işlerine devam etmekte. Katilin saldırısından kurtulan genç bir çocuğun cesurca hikayesini anlatmasının ardından sonunda birkaç ipucu bulunabildi.
“Kötü bir rüya gördüğüm için gecenin bir yarısı uyandım,” dedi çocuk. “Yatmadan önce kapadığıma emin olmama rağmen penceremin açık olduğunu gördüm. Kalkıp onu tekrar kapattım ve yatağıma geri dönüp uyumaya çalıştım. İşte tam bu anlarda garip hissetmeye başladım, sanki biri beni izliyormuş gibi. Yukarıya baktığımda neredeyse yatağımdan düşecek gibi oldum.
Orada, perdelerim yüzünden odaya çok az giren ışığın altında bir çift göz bana bakıyordu. Normal göz değillerdi: Karanlık ve… Ve sahiplerinin kötü bir şeyler yapmaya hazır olduğunu söyleyen gözlerdi. Tamamen siyah gözüküyorlardı… Bu beni dehşete düşürmeye yetmişti.
Sonra ağzını gördüm. Uzun, iğrenç bir gülüşü vardı. Vücudumda ki bütük tüyleri dikecek kadar korkunçtu.
Bir süre, hiçbir şey yapmadan orada öylece durdu. Bana sonsuzluk gibi gelen bir zamanın sonunda, konuştu. Basit bir sözcüktü, ama sadece deli bir adamın konuşabileceği bir tonda söylenmişlerdi.
‘Uyu.’ Çığlık attım, sanırım bu onu üstüme saldırtan şeydi. Cebinden bir bıçak çıkarıp yatağımın üstüne atladı. Ona karşı koymaya çalıştım,yumruklar, tekmeler. Tek istediğim bu şeyi üstümden atmaktı. Babam bir anda odaya dalınca adam beni bırakıp bıçağı babama attı. Bıçak babamın omzuna saplanmıştı.
Eğer komşularımızdan biri benim çığlığım üstüne polisleri aramasaydı büyük ihtimalle babamda bende şu an ölüydük.
Polis arabalarının sokağımıza girdiğini söyleyen sirenleri duyduğumuzda adam arkasını dönüp koridora doğru koştu. Bir ses duydum, cam kırılması gibi gürültülüydü. Kafamı odamdan dışarı uzattığımda koridorun sonunda ki camın kırılmış olduğunu gördüm.
Size tek bir şey söyleyebilirim… O yüzü asla unutamayacağım. O soğuk ve… ve ruhsuz gözlerle o psikopatça gülümseme her zaman aklımda kalacak.”
Polis hala bu adamı aramakta. Eğer yukarıdaki tarife uyan birini görürseniz polisi arayın yada en yakın yetkililere başvurun.
Not:
Orjinal hikaye: http://www.creepypasta.com/jeff-the-killer/
Bunun tam tamına bir çeviri olduğunu söyleyemem, eğer ingilizcesini okursanız benim eklediğim az cümle, çokça kelime değişikliği ve eklenmiş/değiştirilmiş ufak ayrıntılar göreceksiniz. Hikayenin sonunda orjinalini bilmeniz için değiştirdiğim yada eklediğim yerleri size sıralamaya çalışacağım. Böylece pek bir farklılık hissetmemenizi umuyorum.