Jung Hoseok poslal(a) žádost. Příjmout / odmítnout
Jako každý den jsem procházel kolem skříněk do mé třídy. S nezájmem jsem sjel pohledem všechny moje spolužáky a střetl se s pohledem třídního sluníčka.
Hoseok. Pokaždé se usmívá, vypadá nadšeně a potřebuje se s někým bavit. Jo a taky mi rád narušuje osobní prostor. Jenže je tu takový malý háček.
Vždycky, když se setkají mé oči s těmi jeho, nahrne se mi krev do tváří a jsem nucen se otočit k oknu. Mám pocit, že z jeho krásného, oslnivého úsměvu brzy dostanu úpal. Jeho krásné červené vlasy mi prostě bijí do očí a já se na něj nemohu vynadívat.
Je úplný opak mě. Já jsem spíš tichý, introvertní typ, co má rád svůj klid. Mám blond vlasy a nosím hlavně tmavé oblečení. Nejsem typ člověka, co by chodil na párty a vlastně vůbec nemám rád moc lidí kolem mě.
Sedl jsem si znuděně do lavice a odmítnul žádost. Ještě tohle mi zbývalo.
Po chvíli zazvonilo a vešla učitelka. Všichni si stoupli, až na mě. Učitelka nad tím jen protočila očima a pozdravila nás.
Všichni si zasedli do lavic a poslouchali pokyny učitelky a já se k nim přidal. Neberte to zle, učím se a nejsem žádný bad boy, ale jsem jen drzý teenager.
-Time skip-
Zabouchl jsem skříňku a měl namířeno do šaten.
Přezul jsem se a vydal se domů. Bohužel mě neminula myšlenka na Hoseoka. Já o vlku a vlk je tady...
Partička kluků, společně s Hoseokem se smáli a povídali si. Jen jsem se sklopenou hlavou prošel kolem nich a doufal, že Namjoon nebude mít blbý kecy jako vždycky. Hah, naivo.
„Hej, Yoongi! Tak co, pořád se ti Hobi líbí?" S posměchem na mě zařval a já, se zatnutými pěstmi, jsem se otočil a podíval se na něj.
„Pořád tě to baví? Srát se do mě a mýho života?" Vyštěkl jsem na něj a on se jen otočil na partičku těch kluků za ním. „Ani nevíš jak!" Kreténe.
„Polib mi prdel Joone." S tím jsem se otočil a odkráčel si to domů.
Hoseok
Roztomilý blonďák procházel kolem a Namjoon si prostě nemohl odpustit jeho každodenní dávku řečí.
Jen jsem je pozoroval a když už jsem viděl jak se Yoongi drží zuby nehty, aby se po něm neohnal, chtěl jsem říct Joonovi ať už toho nechá.
„Polib mi prdel Joone." řekl menší a odešel. „Seš kretén Namjoone." Zamračil jsem se na svého kámoše a odfrkl si.
„Copak? Je to jen sranda." Uchechtl se a Jin nad tím zavrtěl hlavou. „Raději už půjdeme Name." Zavelel Jin a šel s Joonem domů.
„Asi to rozpustíme kluci, uvidíme se zítra." Usmál jsem se na Jungkooka a Jimina, kteří se drželi za ruce a Jimin celý červený kývl. „Jasně Hobi. Čau."
S tím jsem se už sám, jen se svými myšlenkami, vydal do toho prokletého domu, kde bydlím.
ČTEŠ
Our Hopes /Sope Story/
FanfictionHoseok. Kluk, který už delší dobu pokukuje po svém spolužákovi - Yoongi. Ani jeden z nich netuší, čím si ten druhý musí procházet. Ani jeden netuší, že si jsou vzájemnou nadějí.. • Texting/ story • • boy x boy • Nejlepší umístění : #1 Yoonseok