Cuddly

597 58 1
                                    

„Hej, svět volá Hoseoka!" Trhnu hlavou k Namjoonovi.
„Promiň, říkal si něco?" Nad tím pouze protočil očima a povzdychnul si.

„Fakt ti přeju, že máš konečně svého vysněného, ale můžeš mě přestat ignorovat?" Uraženě se na mě podíval a já jen zatřásl hlavou.

„Dneska má mimořádnou kontrolu u doktora. Jenom se bojím." Sklopím pohled na moje boty.

„Bude v pohodě, uvidíš. A teď už pojď, jinak mě Jin přetrhne." Uchechtl se a zatáhl mě za rukáv mikiny.

Ve chvíli, když už jsme mířili k Jinovi se ozvalo oznámení mého mobilu.

Gi <3: prej to vypadá dobře

Gi <3: nechci tě otravovat.. ale máš dneska aspoň chvíli čas?

Hobi ^•^ : na tebe vždycky, sluníčko ( ˘ ³˘)♥ uvidíme se v pět u tebe, fajn?

Gi <3: děkuju Hobi~ ♥

Zobrazeno

Uh, sorry kluci, ale něco mi do toho vlezlo. Musím běžet!" Mávl jsem na ně a pádil rychle za mým přítelem.


„Ahoj, Sluníčko.” Políbil jsem ho na čelo a vešel za ním dovnitř.

„Ahoj, Hobi.” S úsměvem jsme šli  k němu do pokoje.

„Dobrý den, paní Min." Pozdravil jsem Giho maminku a ona mi pozdrav s radostí opětovala.

Celou dobu jsme se jen mazlili a povídali si. Byl jsem šťastný, tak jako vždycky, když jsem s ním.

„Co tvůj táta?" Uchechtl jsem se a hladil ho ve vlasech.

„Potom, co jsi odešel domů, se na tebe pořád ptal. Asi si tě vážně oblíbil." Zasmál se a spokojeně se uvelebil na mé hrudi.

„To jsem rád."

„A co tvůj otec?" Šeptnul nejistě a podíval se na mě.

„Poslední dobou je to v klidu. Promluvili jsme si a prý se snaží pití omezit, ale nebývá moc doma." Povzdechl jsem si.

„Nechci aby ti znova ubližoval. Nikdo mi nebude sahat na přítele." Nafoukl tvářičky a já se musel zasmát.

„Doufejme, že už se to nestane."

Chvíli bylo ticho a tak jsem se rozhodl ho prolomit.

„Moc tě miluju. Opravdu strašně moc." Co nejvíce jsem si ho natiskl na sebe.

„Já vím, říkáš mi to pořád. A ty víš, že já tě taky moc miluju."

-----------------------------------------------------------


Sladké kapitoly se mi píšou nejlépe 😁

Omluvte mé vydávání kapitol, ale nemám je předepsané, takže to bude dosti bídné.

- Mája ❤️

Our Hopes /Sope Story/Kde žijí příběhy. Začni objevovat