5. kapitola

398 19 10
                                    

Konečně jsme dojeli do Bradavic. Hermiona přišla už jenom jednou a to pro plášť a kufr. Křivonožku si odnesla už předtím. Pořát byla uražená, tak jsme jí nějak nedráždili.

Vlak zastavil a všichni začali vystupovat. Já, Draco a Ron jsme chvíli počkali než všichni odejdou, poté jsme vystoupili my. Ještě jsem zahlídl Hagridovu postavu jak jde s prváky k černýmu jezeru, jinak tu už nikdo nebyl.

Přišli jsme k cestě, kde by měli být kočáry s testráli, ale nebyli.
„U Merlinových vousů co budem dělat, to budem muset jít pěšky? A co když nestihneme hostinu?“ vyšiloval  Ron.

„Vklidu. Řekněme že to bude taková procházka na zabití času, než se prváci rozdělí.“ uťešoval ho Draco.

„Ale co když nestihnem hostinu a žádný jídlo na nás nezbyde? Můj organismus je zviklí na dostatek potravin“

„Myslim že tvímu organismu nebude vadit když nebudeš chvíli jíst.“ zasměju se.

Naše věci jsme dali k ostatním a vydali se k hradu. Minule, když jsem tudy šel tak to bylo s Lenkou. Po cestě mi vyprávěla o nověm oběvu svého otce. Prý oběvil nový druh škrken. Vypadá jako mol ale nejí oblečení, ale kovový věci. Samozřejmě jsem jí nevěřil, ale bylo zábavný to poslouchat.

Šli jsme už deset minut a já posmetněl. „Tolik lidí tady zemřelo. Lupin, Tonksová, Fred, Colin a jeho bratr, Levandule a spoustu dalších.
Povzdechl jsem si. Ron s Drackem šli vepředu a já za nima. Napadlo mě jak by celá bytva skončila, kdybych Draca nezachránil z tý hořící komnaty. Přeci když jsem stál naproti Voldemortovi ve Velké síni všichni se jen dívali, ale jediný Draco mi hodil hůlku. Voldy ho mohl na místě zabýt, ale stejně se nebál a hodil mi ji.

„Harry dělej už jsme skoro tam.“ zakřičel na mě Ron a tím mě vytrh z přemýšlení.

„No jo už jdu.“ rozeběhl jsem se k nim.
Usmál jsem se na ně. Draco trochu zrudl, asi mu je špatně.

„Draco není ti špatně, jseš trochu červenej.“

„C-co je mi dobře.“ zasmál se nervózně a víc zčervenal.Ron vyprsknul smíchy.

„Co je na tom vtipnýho?“ nechápal jsem.

„Ale nic.“ zasmál se Ron a poplácal Draca po zádech.

Chovaj se nějak divně.......

Konečně další kapitola.
Chtěla jsem se omluvit že tak dlouho žádná nevišla. Budu se snažit psát víc ale nic neslibuju.

Budu ráda za názory a omlouvám se za chyby.

Zůstaň věrný (Darry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat