1. kapitola

725 25 5
                                    

Čekal jsem na svého kamaráda Draca Malfoye.

Jestli si říkáte, proč né na Rona ale na DRACA MALFOYE, tak to proto, že Ron, jakožto nadržený prase, odešel někam s Hermionou.(všichni víme co šli dělat😂)
Moje kamarádství s Dracem začalo,  když po válce o Bradavice ke mě přišel světlovlásek a omluvil se mi za všechno co mi kdy udělal. Divil jsem se, proč se mi omlouvá, jako hrdý zmiozel a ještě k tomu Malfoy.

On mi vysvětlil, že nejspíš půjde do Azkabanu za to, že je smrtijed a cítil by se provinile.

Proto jsem stál na jeho straně při soudním řízení.
Věděl jsem, že to co dělal, nedělal  úmyslně. Protože,Voldenort mu dal znamení zla, aby se pomstil Luciusovi. A kdo by odporoval chlapci, který dvakrát přeži?Takže ho neodsoudili.
Od té doby se spolu kamarádí.

Ron řekl, že mu je jedno že se bavím s Dracem, hlavně ať nezapomenu co nám všechno udělal.
Jeho odpověď mě překvapila, ale jsem za ní rád. Moc se spolu nebaví, jenom když je to nutné.

Mia s tím problém taky neměla a docela si s ním rozumí. Kupříkladu oba rádi čtou, což mě překvapilo.

A ještě jedna věc se změnila, s Giny už nechodím. Rozešla se semnou. Za prvé už ke mě nic necítí a za druhé se jí začal líbyt někdo jiný, ale nechce ještě říct kdo.

Kouknul jsem se na hodiny.
„Kde je, za deset minut jede vlak“ zamumlal jsem si prosebe, když tu mi někdo přikryl oči dlaněmi.
„Kdo jsem?“ řekl mě velice zámí hlas.
„Draco!“ otočil jsem se, „Kde jsi byl takovou dobu, už jsem si říkal že nepříjdeš.“řekl jsem na oko rozlobeně.„Loučil jsem se ještě s matkou, mám tě pozdravovat.“odpověděl a rozešel se k přepášce na nástupiště.

„Kde je vůbec Zrzek a Vševědka?“
„Nevim Ron Miju někam odtáh, ale hledat je nebudu.“
„Koukám, že máš novou sovu.“ ukázal Draco na malou sovičku, kterou mě Hermiona doutila koupit. Prý že jí využiju i v budoucnu.
„Jo jmenu je se Linda.“ a jako by věděla že o ní mluvíme ta zahoukala. Draco se k ní sklonil s úmyslem že si jí pohladí, ale ona ho kousla. Dostal jsem záchvat smíchu a ratši rychle prošel přepáškou, abych nedostal ránu od bloňdáka.

Jsem ráda, že jste si přečetli první kapitolu z mojí první knížky na Wattpadu.
Omlouvám se za chyby a budu ráda za názory.

Zůstaň věrný (Darry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat