3.

1.3K 52 25
                                    

Dny ubíhaly jden za druhým. Byla už středa, já se jen tak po škole procházel po obchoďáku, když v tom jsem do někoho narazil. Nebyl jsem vůbec rád, jelikož jsem v ruce zrovna držel tortilu a ta mi zcela "nečekaně" spadla na zem. „Au, debílku, neumíš dávat pozor.?!" Vyštěkl jsem skoro po dotyčném, protože mi spadla ta tortila. Jakože, byla fakt drahá jo takže proto, to tolik řeším. „Koupíš mi novou blbečku.." Ani jsem nevěděl kdo to byl, ale už jsem po něm tu novou součást mého života vymáhal.
„Promiň, neviděl jsem___ Stayi?" Uslyšel jsem svůj nickname a hned jsem se na dotyčného podíval lépe. Kdo to sakra je? Proč má tak velkou kapuci? Může si ji sundat? P-počkat u-už to budu mít... minutku. DOPRDELE.. Smusa!"

Uvnitř mě se vířily myšleky o tom jak bych ho hned tady přetáhl o ten stůl v KFCčku, a hlavu mu přitom zarazil, malýmu děcku do jídla, aby tolik nevzdychal, protože na tohle by jen tak nezapomněl. Pak bych mu ještě naplácal a nako-....

„Hej, jak se máš?" Vyrušil mé plány otázkou zcela primitivní pro můj big brain. Bohužel byla tak primitivní, až jsem zapomněl, že bych na ni měl odpovědět. Stál jsem tam asi pět sekund, s usměvem od ucha k uchu a tupě na něj zíral jak na svatý obrázek.

„No jo, primitivní otázky jsou fakt záludný." TY VOLE, ja sem debil... HONZO, tohle si ku*va můžeš myslet a né říkat nahlas.

„Co? Jaký primitivní otázky?" Šimon nepochopil mou odpověď na jeho větu.

„CO? Ehmm.. ne jen.. mám se dobře, c-co ty?" JASNĚ TY DEBÍlKU, TÍMHLE SI TO ZACHRÁNIL. Pápá můj manželi, ted už se mnou fakt nebude, když si bude myslet, že sem retardovanej, nebo možná proto, že není teplej.
Stále jsem se usmíval a čekal co řekne on.

„Ale jooo, jde to, zatím mě ještě nikdo nepoznal, takže myslím, že docela fajn, jelikož prostě nemám úplně náladu na fanoušky. A co tady vůbec děláš? Nejsi unavený ze školy?"
O můj bože, on je tak strašně pozorný a úžasný, asi se rozteču.
Díval jsem se na něj asi fakt moc zamilovaně, jelikož už se na mě díval taky nějak divně, a možná to bylo proto, že takhle nehybně stojím asi milion let.
„No, šel jsem si jen tak na jídlo, protože nechci být na intru a hlavně po škole mám strašně moc času, a když mi zrovna neposleš video..." - ve kterým si vždycky mega sexy a asi čtyřikrát pokaždý pohoním. „Na sestříhání tak, buď dělám svoje video, nebo jen tak sedím na zadku a čumím do prázdna." Nadechl jsem se a hledal novou nit na druhou otazku. „A unavený fakt nejsem, skoro nic jsme dneska nedělali, myslím že pohodka dneska."
NO TO KU*VA ŽÁDNÁ POHODKA TY INDOŠU, KDE MÁŠ TU TORTILU? AHA, NEMÁŠ, PROTOŽE TI JI SHODIL NA PODLAHU A TY SI NA NI SKORO UKLOUZL!

No dobře, možná jsem nebyl uplně v pohodě, ale já mu to omluvím, je to přece můj crush, tak mi nebude kupovat jidlo.
TY SEŠ FAKT KRYPL, proč už to z něj soudně nevymáháš?
Musím uznat, že je můj brain někdy fakt otravnej, ale to se ultra chytrým lidem stáva no...

-------

Aha, tahle knizka je dobrej cringe, ale i tak to sdílejte, aby byla ve videu, dekuju mnohokrát.😎🌻🌻❤️

Nikomu ani muk // Stay 12 & Smusa & KERY// NEDOKONČENO.Kde žijí příběhy. Začni objevovat