5.

1.1K 57 12
                                    

~ Honzův pohled ~

NO PRDELE. Začal jsme se v mysli radovat, prestože jsem na venek vypadal jak kamenná, umírající socha. Co se to právě stalo?
Pořád jsem se nemohl přenést přes to, že mě objal můj crush. Dobře teď hlavně v klidu a dýchat. JAK SE SAKRA DÝCHA?!! Klid Honzo, bude to všechno v pohodě, jen prostě nasaj ten blbej vzduch do plic a pak ho vypusť ven, jako když nafukuješ balónek.
Radil jsem sám sobě jak se normálně nadechnout..


~ Pohled třetí osoby ~

Šimon se rozešl zase k sobě domů a Honza na intr, kde oba dva sebou mrskli na postel a přemýšleli o celém dnu. Nevěděli co dělat dřív. Jestli brečet, že ten den skončil, nebo se smát, že vůbec začal.

Další den byl jako každý jinný. Honza šel do školy a Šimon celý natěšený z včerejšího dne natočil video, které následně poslal jeho editorovi.

~ Honzův pohled ~

Konečně jsme už odcházel ze školy rovnou do jídelny. Byl jsem celý dnešek nějaký moc šťastný. Na tváři mi hrál neustále mírný úsměv. Dokonce i tu kuchařku jsem dneska neřešil. Nebylo proč, když je celý vesmír úžasný. No to teda ne, vesmír není úžasný to Šimon je. Tentokrát jsem svěmu mozku konečně uznal jeho názor, jelikož byl správný.

„Děkuju.." Počkat ty indošu. TY JSI TY KRÁVĚ PRÁVĚ ŘEKL DĚKUJU, ZA TU SRAČKU, CO VYPADÁ JAKO BÝČÍ VARLATA?!
Ano, já ji opravdu poděkoval, i když jsem do toho jen třikrát šťouchl a pak to odnesl.

Po tom "obědě" jsem si vzal všechny věci a rychle utekl pryč z tý ďáblu zaslíbené školy. Rovnou do pizzerky, kde jsem si dal pořádnou šunkovou pizzu. Mnohem lepší než ty sračky ze školy. Dneska je ten mozek, až moc hodnej na to, že se normálně chová jako blbeček.

Pizzu jsem dojedl, zaplatil částku, hned se nasledně oblekl a utekl na intr.

Máš tam email od Smusy, dělej sedej na prdel a čti.
Promluvil mozek když jsem projizděl email, jestli tam nenajdu něco zajmavého.
A přece, že jsme tam něco našel. Bylo to video od smusy na sestříhání.
Hned jsme ho otevřel a podíval se na to. Byl tam tak roztomilý. Tak pokud dneska nad tím videem třikrát nepohoníš, tak neusneš. Skoro mi ukápla slina z toho co jsem viděl. DOKONALOST.

Nikomu ani muk // Stay 12 & Smusa & KERY// NEDOKONČENO.Kde žijí příběhy. Začni objevovat