•Fosta lui

2.8K 174 21
                                    

Mă trezesc după miezul nopții din cauza tunetelor de afară și pot auzi cum stropii de ploaie bat în geam.

Arunc o privire în dreapta mea și îl văd pe Jimin,dormind adânc.Îl acopăr mai bine cu plapuma și încerc să adorm din nou.

Eram pe punctul de a adormi,când aud soneria de la ușă.Mă ridic speriată și mă întreb cine ar veni la ora asta târzie,mai ales pe o furtună ca asta.

Jimin aude soneria insistentă și îl văd cum își trece frustrat mâna prin păr.

-Cine o fi?îl întreb în șoaptă și mă apropii de el.

-Habar nu am,dar nu te îngrijora,iubito..îmi spune cu o voce răgușită.

Se ridică din pat și iese din cameră.Pun rapid un halat pe mine și i-au o bluză pentru el și îl urmez pe scări.

Coboară lejer scările și se oprește în fața ușii.Deschide ușa și rămân confuză când văd o tipă udă complet din cauza ploii.

-Melissa..șoptește Jimin și văd cum cei 2 se privesc intens.

-Jimin!încearcă ea să îl cuprindă,dar el face un pas în spate.

-Iubitule,ce se întâmplă?întreb confuză,iar ei își întorc privirile spre mine.

Jimin mă privește ca și cum și-ar cere iertare și mă îndrept spre ei.

Aceasta începe a tremura semn că îi este frig,iar Jimin îi face loc să intre fără ai spune nimic.

-Mulțumesc..murmură.

-Ține asta.îi ofer bluza care ar fi trebuit să i-o dau lui Jimin și ezită puțin.

-Îți mulțumesc.spune ea și zâmbește puțin.

-Ce cauți aici,Melissa?întreabă Jimin pe un ton mai dur de data asta.

-Chiar nu am vrut să deranjez,dar eram în trecere când a început ploaia și chiar nu aveam unde să mă duc.spune această Melissa cu privirea în pământ.

Cei 2 par a se cunoaște,dar nu îmi aduc aminte să-mi fi vorbit de cineva pe nume Melissa.

-Ea este noua ta iubită?continuă ea și mă ia prin surprindere cu întrebarea asta.

-În primul rând,aș putea ști cine ești tu?Nu cred că ne-am mai întâlnit până acum.intervine scorpia din mine și aștept destul de curioasă răspunsul.

-Kim..ea este fosta mea iubită,Melissa.Melissa,ea este Kim,actuala mea iubită.

Fața îmi pică când aud asta și îl privesc insistent pe Jimin care încearcă să îmi evite privirea.

Cred că-ți bați joc de mine!Scap de o pacoste și apare alta.

-Poate ar trebui să plec.încearcă Melissa să se îndrepte spre ușă,dar o opresc.

-Nu poți,afară plouă cu găleata și mai este și foarte târziu!

De ce trebuie să fiu o persoană bună tot timpul?

-Serios?

-Da,adică dacă îți permite Jimin,până la urmă e casa lui.

-Poți rămâne,dar mâine-dimineață vreau să pleci.îi spune el rece,iar ea dă afirmativ din cap.

-Camera de oaspeți e libe-

-Poate dormi și pe canapea.mă întrerupe Jimin și pleacă în bucătărie.

-Um..o să-ți aduc niște haine de schimb.

Urc rapid în cameră și i-au o pereche de pantaloni și o bluză din geamantanul meu,apoi cobor în sufragerie.

-Poftim.îi înmânez hainele și le ia timidă.

-Mersi.

-Eii bine,te las să te odihnești..

-Nu credeam că vei fi atât de drăguță cu mine.Chiar apreciez bunătatea ta.

Îi zâmbesc,nefiind sigură dacă a fost un zâmbet fals sau nu și mă retrag în camera lui Jimin.

El deja era în cameră și se făcea comod în pat.

Îl văd că se simte jenat față de mine și mă întind lângă el.

-Jimin,nu fi așa.

-Nu pot când mă gândesc cum te-ai simțit.

-A fost totul atât de spontan încât nu realizez pe deplin momentul ăsta.

-Cum ai putut fi atât de binevoitoare față de ea,e totuși fosta mea iubită.

-Jimin,înainte de toate sunt un om.Și nu e ceva de care să-mi fac griji,pentru că sunt sigură de sentimentele tale.

-Mă jur că mă înnebunești cu felul tău de a fi.

Chicotesc la ceea ce spune și îmi pun capul pe pieptul lui.

-Apropo,pot să te întreb ceva?

-Te ascult,iubito.

-De ce ai fost atât de respingător cu ea,atât de rău a decurs relația voastră?

-M-a înșelat..

-Park Jimin-atotputernicul a fost înșelat în viața asta?întreb mirată.

-Se pare că da.

-Pierderea ei,câștigul meu.dau din umeri și zâmbesc.

-Să nu mai vorbim despre asta,sunt atât de obosit.

-Noapte bună,iubitule.

-Vise plăcute.mă sărută scurt pe buze și adorm în brațele lui.

Secretara lui/P.JiminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum