-Vreau să rămâi..
-Dar am făcut tot ce trebuie,acum e nevoie să vă odihniți.
-Te rog..
-Oh,bine.
Nu am putut să-l refuz,pur și simplu nu am putut.
Îmi face semn să mă întind pe partea cealaltă parte a patului și mă conformez.În secunda următoare își pune capul în poala mea și nu știu cum să reacționez.
-Joacă-te cu părul meu..murmură.
Ok,de ce îmi tremură mâinile?De ce mă emoționez?Eu nu sunt așa!
Ezit puțin și fac cum îmi spune,iar părul lui se simțea atât de moale la atingere.
În scurt timp îmi dau seama că adoarme,așa că îmi las capul pe pernă,adormind.
* * *
Mă trezesc speriată din cauza unui coșmar și realizez unde mă aflu.Era 5 dimineața și m-am mirat cum de am putut dormi atât.
-Oh,doamne,Cindy probabil a fost foarte îngrijorată!
Mă ridic din pat cu grijă să nu îl trezesc pe Jimin ce dormea.Îmi pun mâna gentil pe fruntea lui și observ că i-a trecut febra.
Îi las un bilețel pe noptieră și mă îndrept spre casa mea.
Eram puțin agitată,era deja a 2 noapte când am dormit împreună.
Când ajung acasă o găsesc pe Cindy,dormind pe canapea.Cred că m-a așteptat aseară.
O trezesc și mă privește confuză.
-Kimberly,unde ai fost?Te-am sunat încontinuu aseară și ți-am lăsat multe mesaje.
-Era pe silențios și nu am auzit.Jimin a avut febră,am avut grijă de el,am adormit la el,asta e toată povestea.
-Stai așa,ai dormit la el?
-Ce e cu rânjetul ăsta?Nu s-a întâmplat nimic!
-Scuze.Ai avut grijă de el?Asta e atât de drăguț!
-Nu știu,m-am simțit prost pentru cele întâmplate și am vrut să mă revanșez cumva.
-Ei bine,eu cred că Jimin a apreciat asta.
-Probabil.Totuși,ar trebui să îl sun pe Taehyung să-l verifice mai încolo.
-Taehyung?Cine e?Nu ai mai pomenit numele ăsta.
-Prietenul lui cel mai bun.Este super de treabă și e extrem de chipeș.
-Uuh,sună interesant.Vreau să-l cunosc pe acest Taehyung.
-Cindy,du-te și te culcă mai bine!
-Oh doamne,nu pot să fac nici măcar o glumă.De ce ești așa irascibilă,te-a dat peste cap dormitul cu Jimin?spune și aleargă repede pe scări.
Îmi dau ochii peste cap și merg la bucătărie să îmi pregătesc o cafea.Nu beau mai niciodată cafea,dar acum chiar simțeam nevoia de una.
Îi trimit un mesaj lui Taehyung și merg în camera mea să mă întind puțin pe pat.
Peste vreo 2 ore mă pregătesc și merg la companie.
Spre suprinderea mea Jimin era deja acolo și părea să se simtă mult mai bine.
-Ce faceți aici?Trebuia să vă odihniți astăzi.
-Kim,mă simt mult mai bine.Presupun că tu i-ai spus lui Taehyung să mă viziteze.
-Da,m-am gândit că o să aveți nevoie de ceva.
-Știi,eu vreau să îți mulțumesc că ai avut grijă de mine.
Se apropie de mine și mă îmbrățișează.Wow,cred că este prima noastră îmbrățișare.
-Deci,vrei să iei cina cu mine diseară?
-Eu..