•Tensiune între noi

3K 173 30
                                    

Simt cum somnul meu este deranjat de niște apeluri insistente și îmi acopăr urechile cu mâinile.

-Jimin..oprește-l.spun cu jumate de gură,dar îmi deschid ochii când nu primesc niciun răspuns.

Văd că Jimin nu este în cameră și îmi i-au telefonul de pe noptieră pentru a opri sunetul ăla deranjant.

Numărul mamei apare pe ecran și răspund fără să ezit.

~Conversație telefonică~

-Alo?

-Bună dimineața,draga mea!

-'Neața,mama.Ce faci?

-Tocmai beau o cafea.Sper că nu te-am trezit din somn.

-Nu mai contează.S-a întâmplat ceva?

-Te invit să luăm micul-dejun împreună,am ceva să-ți spun.

-În regulă.

-Îți trimit adresa printr-un mesaj,ne vedem într-o oră.

-Bine,atunci.Pa-pa.

-La revedere,Kimberly.

~Conversație încheiată~

Mă întind încă o dată pe pat,dar sar ca arsă când îmi aduc aminte de Melissa.Am și uitat de fosta lui Jimin.

Oare a plecat?

Ies din cameră și cobor lent scările când aud vocile lor.Mă îndrept spre sursa de zgomot și ajung la bucătărie.

Exact în momentul în care intru pe ușa o văd pe Melissa cum se năpustește asupra lui și îl sărută pe Jimin.

Îi ia 2 secunde lui Jimin să realizeze ce se întâmplă și o impinge pe Melissa.

-Nu pot să cred..spun șocată,iar cei 2 își întorc privirile spre mine.

-Iubito,pot să îți expli-

Încearcă el să îmi spună,dar mă îndrept furioasă spre fosta lui și îi dau o palmă peste obraz.

-Cât de proastă sunt!Am fost atât de bună cu tine și tu așa mă răsplătești?!strig la ea cu putere și simt cum o să-mi pocnească o venă.

-El m-a sărutat primul!mă minte cu toată nerușinarea.

-Încă mai îndrăznești să minți,te-am văzut cu ochii mei!

Nu o mai las să spună nimic și o trag violent spre ieșire.

-Ai face bine să nu mai apari în fața mea!îi spun ultimele cuvinte și o imping afară din casă.

Închid ușa brutal și mă uit nervoasă la Jimin.

-Nu vreau să aud nimic!îl previn și urc la etaj.

Mă pregătesc de întâlnirea cu mama,iar Jimin doar stă tăcut în colțul camerei.

Îmi pun într-o geantă lucrurile esențiale și îl pot vedea prin oglindă pe Jimin cum se neliniștește.

-Hei,ce faci?!vine lângă mine și se uită la geanta mea.

Îl evit și continui ceea ce făceam.

-Vrei să mă părăsești?Pentru ceea ce s-a intâmplat mai devreme?Kim,îți jur că nu am sărutat-o eu!

-Merg să mă întâlnesc cu mama.îi spun sec și ies din cameră.

Mă urmează până la parter și mă privește cum pun o geacă pe mine.

-Pot să te duc eu!

-Nu,mersi.

-Atunci,ne vedem mai târziu,nu?Ai grijă!

-Pa.

Ies pe ușa și simt cum un vânt rece mă izbește.Aleg să merg cu taxi-ul până la cafeneaua aleasă de mama și imi dau seama că am întârziat puțin.

Pășesc in cafenea și o observ imediat pe mama îmbrăcată într-un galben aprins pe o vreme așa mohorâtă.

-Bună,mama.o salut și îmi las geanta pe un scaun liber.

-Bună,frumoaso.se ridică și mă îmbrățișează.

-Ai comandat deja?

-Da,am comandat și pentru tine,sper că nu te deranjează.

-Nu,e în regulă.

Sta câteva secunde și mă privește atent.

-Ceva nu e în regulă cu fiica mea.

-Sunt bine.

-Minți!

-Mama,nu mai insista!Dă-i drumul,ce ai vrut să-mi spui așa important?

-Oh,doamne!Nu te mai răsti așa că îți spun.își dă ochii peste cap și se apropie mai mult de mine.

-Am o veste.spune în șoaptă și începe a chicoti ușor.

-Te ascult.

Secretara lui/P.JiminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum