house
_______"Yak!! Jhope oppa!!neo michinda??!!,"marah serah
"Haha -garu tengkok- mianhae serah-ah oppa xsengaje,oppa nanty kemaskan dapur nie balik yer,hehe..jeongmal mianhae nae dongsaeng :-D," ujar jhope yg tlh mengotorkan dapur...
"Haihhh~~ asallah eomma ader anak2 angkat macam budak2,badan besar,dewase tapi mcm budak2 tadika dah aku tengok diorang nie," ucap serah didalam hatinya,kalau cakap depan2 nnty ader yg menangis nnty..agaknyer...
P/S- eomma serah blom meninggal lagi...
Ruang Tamu
_____________Kelihatan rapmon,suga,jungkook dan jimin sedang relax menonton tv,kelegaan berada didiri serah...tetapi mata serah tidak melihat bayang2 dua orng makhluk lagi...
"Mana jin oppa ngan taetae oppa??,"tanya serah yg sdng mencari kelibat mereka...
"Ntahlah,kat atas kowt,maybe diaorang tengok anime,"balas jungkook sambil mata nya memandang kearah kaca tv
"Ooo,korang plk nonton aper??,"tanya serah mengambil tempat disebelah jungkook diatas sofa...
"Teenwolf,"balas jungkook
"Ooo," serah hanya beroh!
Beberapa Minit kemudian
__________________________Serah,jungkook,rapmon,suga,jhope dan juga jimin sedang nyenyak tidor di ruang tamu manakala jin dan v ntah apa mereka buat diatas,mungkin tido jgk atau nonton anime lagi...
Pintu utama dibuka oleh seorang wanita 40-an tetapi nampak macam 30-an...dia bernama song jihyo...eomma kepada yoon serah...
"Eomma dah balik!!," ujar pn.jihyo
Pn.jihyo melihat anak2 mereka sedang nyenyak tido...
Di ruang tamu yg sangat luas itu..."Isy2,kalau pencuri masuk nie,xakan bangun nyer budak2 nie," perli pn.jihyo didalam hati...
Lalu pn.jihyo pon menaiki anak tangga untuk menukar baju didalam biliknya...
SKIP
KEESOKANNYA
________________IN SCHOOL
____________gelanggang bola keranjang
___________________________Team skolah kirin akan berlawan team skolah gayoung (reka ajer..)
Serah menjadi penonton,melihat suga berlawan...turut serta rapmon,jhope,v,jin,jimin dan kookie
Dan juga pelajar2 lain..."Suga oppa hwaiting!!," ucap serah
"Suga-ah buat yg terbaik,kitaorang akan sokong kau dari blakang!!,"sambung jhope dan jimin..."Err..diminta dua orang budak lelaki yg kat atas tu janganlah terlampau overdose sangat yer...," tegur host yg bernama yoo jaesuk... -,-
"Yerlo2,"ujar jhope dan jimin
Mereka yg lain hanya menahan tawa...
Tiba-tiba,v menarik serah kedalam dakapannya...
"Yg kau pelok aku nie kenpa v?? -blur
-,"tanya serah"Ko tak nampak suga hyung nnty..depn kau kan ade sepanduk,kau tukn pendek macam si jimin,"balas v
"Yak!!v!!Kau memang nak kene ngan aku kan??!!,"marah jimin
Serah hanya menahan tawa
"Okok,"
TBC-
AMACAM BEST TAK,MIAN..KALAU CITER NIE PENDEK SANGAT OR TAK BEST,SAYA AKAN BERUSAHA YG LEBIH LAGI DAN BUAT FF YG BEST BAGI ANDA...KAMSA~~ KERANA READER MEMBACA FF SAYE YG X SEBERAPA NIE,SKALI LAGI TERIMA KASIH -BOW- KITA JUMPE LAGI ANNYEONG~~~ :-)
YOU ARE READING
MY IDIOT HOUSEMATE
Fanfictionyoon serah atau nama panggilannye evil yeoja yang diberikan oleh housemate U kerana serah selalu buli housematenyer,housemate serah adalah lelaki bukan sorang tapi 7 orang ,dewasa tetapi berperangai kebudak-budakkan...Mereka serumah kerana diaorang...