17 deo

1K 34 0
                                    

Odma smo sišli do recepcije.Zatekli smo babu na recepciji koja je pokušavala da se ubije.Onesvestila sam se.Nisam znala šta se dešava,ali znam da sam se i gušila u isto vreme.
》Teo P.O.V.《
Ja:Ljudi,ona se guši!
Sara:Šta!?
Ja:Umreće i ona,ako ovako nastavi.
Tada sam se setio šta je ona meni uradila kada sam se ja gušio.
Ja:Daa!
Poljubio sam je.Ona je u to vreme ustala i jako me zagrlila.
Tina:|šapnula mi je na uvo|Hvala princu moj!
Ja:Ništa,princezo!
》Moj P.O.V.《
Čula sam vrisak na gornjem spratu.
Ja:Jeste čuli to?!
Sara:Ne.
Luka:Šta!
Teo:Ja jesam.
Uroš:I ja.
Ja:Kao da je neko ubio devojčicu od 10 godina.
Teo:Znam.Hajde smiri se ti.Važi?
Ja:Da.
Ustala sam i otišla do gornjeg sprata da vidim šta se dešava.Ušla sam u sobu,ali nikog nije bilo.Kupatilo je bilo krvavo,ali opet nikog nije bilo.Mnogo sam se uplašila,pa sam uhvatila Tea za ruku.Krenuli smo zajedno da izađemo,ali neko nam je zatvorio vrata i zaključao.Inače imam fobiju od zatvorenog prostora.Gušila sam se,plakala,tresla,nisam znala šta da uradim kako bi mi ovo prestalo.Teo je bio pored mene onesvećen.Još više sam se uplašila.Dozivala sam pomoć,ali očigledno niko nije čuo.Čula sam Saru na vratima.
Sara:Tina,broj se povećao za jedan.
Ja:Teooo!!
Uzela sam novu taktiku.Sela sam kod njega u krilo,zagrlila ga i poljubila ga sa suzama u očima.Ništa se nije desilo.Još više sam počela da plačem.Vrištala sam...Odjednom sam osetila  ruku na mom obrazu.Odma sam ga zagrlila.
Ja:Teo,da li si dobro?
Teo:J...a..a ne znam?!
Ja:Kakoo?
Teo:Ali biću bolje sa tobom.
Tada je Uroš razvalio vrata.Uhvatio nas oboje i izvukao napolje..|iz hotela|
Ja:Nije prošlo 24h,a već nam se sve ovo desilo.
Sara:A šta sad znači onaj broj?
Ja:Ja znam.
Teo:Reci nam.
Ja:Taj broj predstavlja broj samoubistva u ovom hotelu.
Luka:Nemoguće!
Nemanja:Tina,stvarno?
Ja:Zar niste primetili.
Nemanja:Jesmo,ali.
Ja:Šta ali!
Nemanja:Devojka koja je bila sa onim likom na tvom ormariću.
Ja:Da,šta sa njom?
Luka:Ona se ubila u ovom hotelu.
Ja:Šta!?!
Nemanja:Znam,da te je pogodilo.
Plakala sam svom snagom.Znam da je bila drska prema meni,ali nije bilo vredno ubistva.

Moja mala✓Where stories live. Discover now