Lagano smo ušetali u školu.Marija me je oštrim pogledom gledala.Ja sam se samo lagano nasmešila i krenula dalje.U daljini je bila ona grupa dečaka,ali bilo je nešto drugačije.Maltretirali su neku devojku,psovali je.Potrčala sam i uhvatila je za ruku.Tada je trebao da počne čas.
Ja:Ćao!
Xxx:Ćao.
Ja:Ti si nova ovde?
Xxx:Ne,ja sam ovde od malena.
Ja:Kako te ja nisam primetila ovde.
Xxx:Zato što me ovde niko ne primećuje.
Ja:Mnogo mi je žao.Kako se zoveš?
Xxx:Ništa.Elena.
Ja:Lepo ime,ja sam Tina.
Elena:Drago mi je.
Ja:I meni.
Došao je veliki odmor.Mi smo imali naš sto gde smo jeli pa sam pozvala i Elenu.
Sara:Ko je to,Tina?
Elena:Ja sam Elena.
Nemanja:Znam za tebe.
Luka:I ja ideš sa mnom na matemtiku.
Elena:Da.
Teo:Sada si sa nama i ne mogu ti oni majmuni ništa.
Elena:Hvala društvo.
Ja:Gde ti živiš?
Elena:4 ulice odavde.
Sara:Ok....
Ja:Super.
Imali smo fizičko sledeći čas.Sara,Elena i ja smo ušle u svlačionicu dok nas opet nije sačekala Marija i njena grupa.
Ja:Hajde gubi se,moram da se presvučem.
Marija:Šta si ti to meni rekla?!Ti si niko i ništa da bi mi to rekla.
Ja:Ma jeli,gubi se.Svinjama nije mesto ovde.
Marija:Gotova si sad.
Počela je da me bije,da me udara,čupa,ali ja sam samo sedela i čekala da stane.Došli su Teo i Uroš,počeli su da odvajaju Mariju od mene.Teško im je išlo,ali su uspeli na kraju.Bila sam na kraju sva u ranama,kosa mi je bila kao od veštice.Uroš je držao Mariju svom snagom,dok je mene Teo odveo do lekara.U sobi nikog nije bilo,pa je on morao sam da mi čisti rane.Bilo je bolno.
Ja:Ufff....
Teo:Mnogo boli.
Ja:Aha.
Teo:Evo nežno ću
Ja:Hvalaa ti na svemu.
Teo:To je deo mog posla.
Ja:Znam.
Teo:Hajdemo.
Ja:Oke.
Škola se završila,došla sam kući i sela na krevet.Sara je odavno zaspala.
YOU ARE READING
Moja mala✓
RomanceTina uskoro osamnaestogodišnja devojka. Poprilično povučena i vrlo siromašna, bez oca bori se za život bolesne majke. U tome će joj pomoći njen otac koji se igrom slučaja nakon 8 godina pojavljuje, govoreći da je za tih 8 godina napravio veliku firm...