Cap. I - Intalnirea cu Versan

30 1 0
                                    


   Desi legenda si religia pe GENOS o lauda pe zeita Pinnete pentru crearea lumii dupa era PRIME, ea a avut doua alegeri de facut importante in infinitatea ei: sa fie regina si zeita Genosienilor pentru eternitate si sa-i conduca spre cel mai stralucitor viitor al lor sau sa incalce legile zeilor PRIME si sa isi lase nemurirea si frumusetea pentru o iubire muribunda cu un final, totusi, fericit. De ce s-a ajuns la aceasta bifurcatie a drumurilor va intrebati, ei bine adevarul este acesta:

   La 300 de ani dupa caderea planetelor vecine si bombardarea PRIME a Evei, Pinnete acum regina si zeita pe planeta Genos, observa o mana de Genosieni ce-si traiesc viata ca furnicile: mici, in grupuri mari, slavind regina si rugandu-se la ea pentru recolte si reusite mai mari in ciuda faptului ca ea nu a vrut niciodata sa fie tratata astfel. Totusi, de nicaieri, ea a observat un tanar, in jur de 20-23 de ani, ochii rosii neon cu o privire pierduta, parul lung, cret si alb mai ceva ca prima zapada pe Pamant, slabut si parca plictisit de viata perfecta pe care o avea, dar totodata fara vre-o dorinta de a ii face pe plac zeitei Pinnete. Ceva era ciudat, nu mai intalnise un astfel de caracter pana acum.

            " - Ciudata creatura?!" isi spuse ea privind pentru prima data ca un zeu nestiutor de propria creatie. "Poate am facut o greseala sau poate... hmm, sa-l intreb ce are, pot sa il schimb, doar sunt o zeita!"

   Astfel se transforma inapoi in forma fizica si il intreba pe tanarul ce statea deprimat pe stanca langa un ocean imens, mirata si intrebatoare:

             - Buna, tinere, cred ca te numesti Mytem, gresesc? Sunt eu, Pinnete, zeita si creatoarea voastra, sunt speranta si mangaierea voastra! Am venit s..." fiind ea intrerupta brusc de un suspin.

            - Stiu cine esti, ceva ce pentru mine nu face 2 gini (moneda pe Genos). Vezi tu, daca tot esti zeita, iti faci treaba cam prost, dai de toate si totusi nu dai nimic, azi sunt doar eu, dar maine toti vor vedea blestemul perfectiunii si a non-sensului... Stii ce nu poti controla? Asta!

   Iar in acea clipa, printr-o viteza uimitoare, Mytem ii prinde mana zeitei si o pune pe pieptul sau cald de unde un cutremur pornit si-a continuat calatoria prin mana zeitei pana in intreg corpul.

            - Vezi? Asta cautam! Sa te aduc sub forma fizica si sa simti ce simt si eu! Asta e bataia inimii! Asta e ceea ce vreau sa simti si tu! Dragoste! Iubire! Tu ai vazut doar mila de creatie, dar acum, acum poate vezi mai mult!

            - Vai! Eu nu... n... legea PRIME! Am incalcat legea, am coborat garda si am fost prinsa in ceea ce Inteleptul PRIME a vrut sa ne invete pe noi, zei ai lumilor universului. Vai! Caldura asta, focul, acea scanteie care a facut totul sa sara... ochii aia... esti ca un Versan (gaura neagra sau, in limba noastra, demon) de atragator si viclean, nu scapa nimic... Cum de tu ai reusit? De ce nimeni nu a incercat asta, de ce nimeni nu a stat atatea zile si nopti ca tine sa execute un astfel de plan misel?

            - Pai vezi tu, fata de toti Genosienii de pe aceasta planeta, eu nu te vad nici regina, nici zeita. Sau cel putin nu in acest fel! Eu te vad ca ceea ce vreau sa cunosc mai bine, bucatica cu bucatica, fizic si spiritual... ce sa ne mai invartim in jurul axului, recunosc ca eu te iubesc pentru ceea ce nu esti! Sau pentru ceea ce nu ai fost! Acum ca ai picat in plasa, poti simti ceea ce numai noi puteam simti. Acum ca am recunoscut ce gandesc si salasuiesc in inima, ce o sa fa...

   Nu a avut timp sa termine caci Pinnete, speriata de cunostinte si sentimente noi ce un zeu nu ar trebuii sa le intampine, s-a transformat intr-o Vlastarna (pasare asemanatoare cu Phoenix, dar albastra cu aripi din vant si raze solare) si s-a ascuns intre nori regandind ceea ce s-a intamplat.

Deminia, semizeu din iubireWhere stories live. Discover now