Cap. II - Blestem si concepere

14 1 0
                                    


   Dupa micul incident, Mytem a ramas pe stanca, singur, zambind cu coltul gurii, transformandu-se usor intr-un zambet malefic. "Am reusit" isi zise el tinand cu mana de inima, "am reusit sa o fac sa simta! Sper sa isi verse totusi dragostea asupra mea asa cum si eu imi asum iubirea pentru ea!"

   Trec anii, zeita nu a mai dat nici un semn iar Genosienii au inceput sa intre si sa iasa din probleme in probleme. Tanarul, acum la 40 de ani, trist, cauta cu privirea spre cer o miscare a norilor, sperand sa primeasca un semn al zeitei ce incalcase legea PRIME.

   Au mai trecut 10 ani iar totul a mers din rau in mai rau pentru GENOS, religia cazuse iar bietul Mytem renuntase sa mai caute iubire. Ochii lui s-au inchis spre un rosu sangeriu, fara vre-o raza de lumina. Inainte de ziua sarbatoririi zeitei Pinnete, pe cand Mytem da sa adoarma, realizeaza ca ciclul sau aspectual se incheie, iar corpul urma sa se transforme in urmatoarele zile dintr-unul de 20 de ani intr-unul de 70 de ani. Isi varsase o lacrima stiind ca a riscat totul pentru Pinnete, neavand parte de nici o iubire Genosiana laudabila.

   Mytem dormea, in casa se mai auzea doar sunetul ceasului. Brusc se oprise tot, timpul, lumina, sunetul, nimic nu mai era cum ar fi trebuit. In camera un mic cutremur il trezeste pe bietul somnoros care, printr-o privire inghetata in timp, o zareste pe Pinnete, goala, inconjurata de petale si un aer obsedant si senzual. Un zgomot reuseste sa se strecoare in acel blocaj al timpului in urechile lui Mytem: 

           - Uite, m-am gandit, m-am tot gandit, m-am uitat la tine si am realizat ca simt, simt lucruri si nu le simt in general, ci cu o directie a unei sageti de diamant, cu o viteza de quarc. Le-am zis celorlalti zei, m-au exiltat, nu mai sunt nemuritoare, dar nici Genosian nu sunt. Exist, dar totusi nu mai este nici o Pinnete in timp si spatiu... Am recunoscut: Te iubesc! Te vreau! Imi doresc fiecare bucatica din tine inainte sa te ofilesti si sa dispari! Vreau sa iasa din mine floarea ce odata a fost samanta plantata de tine, vreau sa o facem, acum, aici!

           - Eu... tu.... Pinnete..., balbaindu-se el cu lacrimi in ochi.

           - Acum mai mai accepti? Ma mai doresti? Lasama sa-ti intru in minte.... hmmm... da, vrei, asta e dorinta ta! Pregateste-te!

   Fara prea multe comentarii, 2 zile si 2 nopti cei doi si-au facut de cap prin dragoste si amor, facand dorinta ei reala de a simti ca va lasa in urma un Semizeu ce ii va lua locul pe GENOS ca protector si pazitor cat si fericirea lui Mytem sa se implineasca alaturi de inima ei nascuta din simpla atingere de acum 30 de ani, de pe acea stanca, de acel baiat.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 15, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Deminia, semizeu din iubireWhere stories live. Discover now