פרק 1

768 33 2
                                    

*נקודת מבט גימין*

"בוקר טוב גאנגקוק".חייכתי אליו חיוך קטן.
"בוקר טוב גימין". גאנגקוק חייך אלי בחזרה ונכנס לדירתו ואני אל דירתי.
הבנתי שאני לא לבד, כי יש לי את גאנגקוק, החיים שלו ושלי ממש דומים אז שנינו לא לבד...
גאנגקוק עוזר לי ואני לו במצבים קשים..קרו מקרים של אי הבנות וצירופי מקרים שכל מה שאפשר לספר,אני והוא נתפסנו בסיטואציות הזיות למדי מבלי היכולת להסביר איך הגענו אליהם.אני וגאנגקוק עברנו הרבה ביחד אני תוהה לעצמי אם,"אני שווה"..דיברתי הרבה ומתוך דיבור נרדמתי.

*נקודת מבט גאנגקוק*

הרגשתי קרוב יותר לגימין,ולא כמגע אני קרוב אליו נפשית,אני מכיר אותו טוב ...אני אוהב את החיוך שלו שגורם ללב שלי להינמס בשנייה והסומק שעולה על פניו שאני אומר את שמו,הבחור הזה מיוחד!,ואני תוהה לעצי אם,"הוא אוהב אותי?".דיברתי לעצמי ונרדמתי כי היה מאוחר.

בוקר:

*נקודם מבט גימין*

קמתי בבוקר מסינוור השמש שהייתה על פניי,יצאתי לגינה וראיתי את גאנגקוק יושב.היי.. חייכתי חיוך קטן והסמקתי בלי סיבה.
היי..הוא החזיר לי בחיוך רחב.
למה אתה פה כל כך מוקדם?.שאלתי מסוקרן.
אני אוהב את השמש בבוקר..הוא סימן לי לשבת לידו וישבתי.
"רוצה קצת?".הוא שלח אליי בידו שקית תפוצ'יפס.
"כן..למה לא".לקחתי מהשקית קצת ואכלתי.
היה ביננו דממה שותקת עד שהשני שאל אותי שאלה מטרידה.
"גימין,אתה הומו?".גאנגקוק שאל קצת מסוקרן.
אני כן אבל לא ידעתי מה לענות לו."למה אתה שואל?"
"אני מסוקרן..." .הוא ענה לי בביאוס.
"למה אתה כן?" .שאלתי מופתע.
"אהמ." .הוא הפנה את מבטו לרצפה.
מסכן הילד,חשבתי אם לגלות לו. "זה בסדר אני יקבל אותך כמו שאתה.." .אני אידיוט!.אמרתי לעצמי.
"ב~באמת?".גאנגקוק הרים את מבטו מהרצפה וחייך קצת.
"כן,אתה חבר שלי אני לא ישנה אותך,אתה בחרת להיות הומו." .חייכתי וחיבקתי אותו,רגע אני מחבק את גאנגקוק?,פאק איזה מטריד אני!,התנתקתי מהחיבוק.
"טוב,גימין נדבר אחר כך... .הוא פשוט הלך."

"עד כאן הפרק הראשון אני מקווה שאהבתם כי זה פעם ראשונה שלי.."

Fake Love (jikook) "boy×boy"Where stories live. Discover now