"אתה מגזים גימין!,לא אשמתי שהשתכרת יותר ממני...אתה הובלת אותי לחדר שלך והמשכת את כל זה!,חתיכת אגואיסט" .קמתי מהמיטה שלו והתלבשתי. "למה כל כך קשה לך לקבל את מה שעשית?" .שאלתי ברצינות.
"למה?,אתה שואל למה?,אתה פאקינג ראית את הגוף שלי!,אני שכבתי איתך! ונכון שאני הומו אבל אני לא הבן זוג שלך!,אז זה לא אומר שאני יכול לעשות את זה! .גימין צעק עליי את כל הקול שלו.
"תגיד תודה שנרדמת ולא המשכנו כי זה היה יכול להובלי ליותר גרוע!" .התפרצתי עליו וכולי נהייתי אדום.
"אתה צריך להגיד תודה שאני לא מזמין לך משטרה!" .הוא צעק והתלבש.
"משטרה?,על מה משטרה?,אתה הסכמת וזה לא מעניין את התחת לאף אחד שהיית שיכור!" .התעצבנתי ויצאתי לבית שלי ונפלתי זרוק על המיטה שלי ולא הפסקתי לבכות.
"למה עשיתי את זה?,למה?!!!! .קמתי אל המרפסת שלי ועמדתי מול המעקה. "אני רוצה למות!,דיי כבר עם כל החיים האלה,דיי! .עליתי על המעקה ועצמתי עיניים ואמרתי:. "היו לי חיים טובים אך זה סופם של כל חיים" .עזבתי את הידיים ונפלתי מקומה רביעית,ראיתי שחור בעיניי ואז הכל נהיה לבן.*נקודת מבט גימין*
.החזקתי את ידיי וניגבתי את הדמעות היבשות שהיו על הלחיים שלי ויצאתי לגינה להתאוורר,ראיתי משהו טרגי מול העיניים. "פאק! גאנגקוק!,גאנגקוק!!! .ראיתי את ראשו מדמם ובכיתי בהיסטריה והתקשרתי לאמבולנס. "גאנגקוק!!! ג~אנגקוק! קום! .לא הפסקתי לבכות וצרחתי.
הגיע האמבולנס ולקחו את גאנגקיק:
.רצתי לחדר שבו גאנגקוק נמצא כי שמעתי שהוא בסדר גמור. "גאנגקוק!" .בכיתי כמו מטורף.
"מה קרה גימין?" .גאנגקוק דיבר בקול צרוד עם עיניים חצי עצומות.
"דאגתי לך!,אני ראיתי אותך פגוע על הרצפה,מה ניסת לעשות?"
.בכיתי את החיים שלי."למה הצלת אותי?,רציתי למות!,אין לי כלום בחיים האלה" .גאנגקוק התחיל לבכות.
"י~יש לך...אותי" .השפלתי את ראשי.
"מה?,אותך?,חשבתי שאתה חבר שלי,במקום להיות חבר אתה צעקת עליי!,אני מבקש שתלך מפה" .הוא לא הביט בי לשנייה.
"אבל" .גאנגקוק קטע אותי.
"לך מפה!" .גאנגקוק הרים עליי את הקול והתחלתי לבכות.
"גאנגקוק אני כל כך מצטער!,כל כך,פשוט הסיטואצייה הזאת הלחיצה אותי,למה שאני ישכב איתך?,זה נראה לך נורמאלי?" .ישבתי על הכיסא ובהיתי בו.
עד כאן!😫
YOU ARE READING
Fake Love (jikook) "boy×boy"
Romansa"אני הומו".עיניי הושפלו לרצפה. "אז למה אתה לא מנשק אותי?" .צחקקתי צחקוק קל. גימין נער בן 18 שגר בבוסאן לבד בדירה משל עצמו וגאנגקוק השכן הטוב שלו....שניהם בני 18 ושניהם הומואים ואף אחד מהם לא יודע...גאנגקוק מתאהב בגימין וגימין שם לב לזה אך מתעלם ואז...