פרק 7

240 14 0
                                    

"גימין!,סבתא שלך!,תקשיב,לך לאוטו,תפתח אותו,אני מביא את סבתא שלך וניסע לבית חולים!." הרמתי את סבתא שלו מהספה ולקחתי אותה לאוטו. "גימין אני לא מאמין שנתת לה ככה לסבול,למה לא באת אליי וסיפרת לי?" דאגתי כל כך.
"פחדתי שלא תעזור לי,שתצחק עליי" גימין התחיל לבכות והשפיל את ראשו.
"גימין,תהיה רציני בבקשה,למה שאני יצחק עלייך,זאת סבתא שלך,נראה לך שאני יקח את זה על מצפוני?" רציתי לחבק את גימין אבל פחדתי.
"גאנגקוק,לא ידעתי שהמשפחה שלי חשובה לך,חוץ מזה שאני עני אין לי כלום,החיים שלי זבל,ההורים שלי נטשו אותי בשביל שיקבלו משכורת ומאז סבתא שלי עוזרת לי ואין לי איך לעזור לה." גימין בכה יותר וחיבק אותי.
"לא ידעתי שהחיים שלך ככה,אבל הם לא זבל,אתה חתיך,יש לך סבתא מדהימה ויש לך שכן מדהים,אני אומר שפשוט תסתכל יל הצד החיובי" חיבקתי את גימין בחזרה"

נקודת מבט כללי:

"אתם ביחד גימין?" אמרה סבתא של גימין בקול צרוד.
"לא,סבתא,אני מאוהב בגבר אחר,אני פשוט קצת עצוב." גימין אמר והתנתק מהחיבוק והתחיל לנסוע"
"למה?,הבחור הזה מתאים לך,תראה איך הוא דואג לך..,אני לא רוצה שתהיה עם טאהיונג,תהיה איתו." הסבתא אמרה ועצמה עיניים.
"סבתא,דיי,אני רוצה להיות עם טאהיונג,מצטער גאנגקוק,אחריי מה שעשית לי,אני לא מוכן להיות איתך,גם לא רציתי." גימין אמר ופגע בגאנגקוק כל כך "בסדר,גימין הבנתי,אבל...מה יש לסבתא שלך?" גאנגקוק נלחץ ונבהל.
"סבתא!,גאנגקוק תחליף אותי אני הולך לכיסא האחורי" גימין טמר ויצא מחוץ לאוטו לכיסא האחורי ליד סבתא שלו.
"גימין,יש לה דופק?" גאנגקוק נלחץ כל כך.
"לאא!" גימין צרח בבכי.

Fake Love (jikook) "boy×boy"Where stories live. Discover now