"יופי תודה רבה" זורק את הוסוק לרצפה ונכנס לבית של גימין וגאנגקוק ולוקח את גאנגקוק לשירותים ונועל את גאנגקוק והולך לחדר של גימין.
"הנה הקטן שלי" מחייך חיוך תחמן ולוקח את המזרק ש גאנגקוק לקח מהבית חולים ושם לו חומר הרדמה במזרק, מזריק לגימין את החומר ההרדמה ולוקח אותו לאוטו ונוסע לבית שלו ושם אות במרתף של הבית שלו ונועל את החדר ומחכה עד שיתעורר.לילה
גאנגקוק מתעורר ושם לב שהוא בשירותים עם סחרחורות ומנסה לצאת מהשירותים.
גאנגקוק יצא מהחלון הקטן של השירותים אל דלת הבית שלו ועולה לגימין לראות עם הוא בסדר וקולט שהוא לא שם.
"גימין!!!" גאנגקוק צעק ולא מצא את גימין.
גאנגקוק מנסה להתקשר אליו וגימין לא עונה לו. (מתחיל לבכות)טהיונג הולך למרתף ורואה עם גימין התעורר.
"גימין" טהיונג אמר לגימין וגימין לא ענה לו.
טהיונג מזריק לגימין חומר התאוששות כדי שיוכל לדבר איתו.כעבור 15 ד'ק
גימין התעורר בצרחות ו טהיונג שמע אותו צורח אז הלך לסתום לו הפה כדי שהשכנים לא יחשדו בו.
סותם לגימין את הפה עם דבק.
"תסתום מה יש לך?" טהיונג אמר בעצבים.
גימין מנסה לדבר לטאה אבל לטאה לא אכפת.
"נו אז איך אתה מרגיש? אהה בעצם אתה לא יכול לדבר" טהיונג צוחק על גימין.
"גימין אני מוריד לך את הדבר מהפה שלך רק עם אתה בשקט אוקיי?" טהיונג אמר לגימין.
גימין מהנהן עם ראשו.
"אוקיי" מוריד לגימין את הדבק ורואה שגימין בוכה.
"למה אתה בוכה?" טהיונג שאל את גימין.
"מה קרה ולמה אני פה? ואיפה גאנגקוק?" גימין שואל בדאגה את טהיונג.
טהיונג לא עונה לו.
"נו טאה למה אני פה?" גימין שואל את טאה.
"חטפתי אותך ואת גאנגקוק נעלתי בשירותים אל תדאג תגיד תודה שלא עשיתי לו כלום" טהיונג אמר לגימין וצחק קצת.
"מה עשית!!? ולמה אתה צוחק?" טהיונג אמר לגימין.
"סתם פשוט אני זוכר שאני ואתה היינו חברים ממש טובים והיית נו הזוג הכי מושלם בעולם ופתאום אנחנו אויבים של אחד של השני" טהיונג צוחק.
"עם כבר אתה אויב שלי וההתנהגות שלך פשוט מגעילה" גימין אמר לטאה.
"תודה אבל אני כבר יודע" טהיונג אמר.
גימין קם מהכיסא והולך לכיוון הדלת לבית שלו.
טהיונג עוצר את גימין.
"לאן אתה חושב שאתה הולך?" טהיונג אמר לגימין.
"לבית מה זה לאן" ומוריד מטרה את היד שלו מהיד של גימין.
"אתה לא הולך לשום מקום עד מתי שאני יחליט. קודם זה שבוע שלם בעבודות שאני יגיד לך לעשות ואז נראה עוד מה יהיה, מושיב את גימין על הכיסא וקושר אותו ושם לו את בדבק על הפה שוב ויוצא מהמרתף ושכח לנעול את הדלת.גאנגקוק לא זוכר את מה שקרה אבל חושד בטהיונג.
גאנגקוק היה בטוח שגימין בבית של טאה אז גאנגקוק הלך לחפש את גימין.
גאנגקוק מגיעה לבית ורואה את טהיונג ישן בספה והולך לבדוק בכל החדרים ורואה שיש מרתף בבית של טאה.
הולך לבדוק עם הוא שם ורואה את גימין מעולף.
"גימין?!!" גאנגקוק אמר בלחש אל גימין.
גאנגקוק לוקח את גימין לאוטו.מגיעים לבית
גאנגקוק נועל את הדלת של הבית כדי שמישהו לא יכנס במיוחד טהיונג.
"גימין אתה בסדר? תתעורר" גאנגקוק אומר לגימין.
גאנגקוק עוזב את גימין להתאוששות ונשאר עם גימין בחדר עד שיתעורר.גימין קם
גימין מתעורר וחצי העיניים שלו פתוחות.
גימין קם ורואה את גאנגקוק ישן לידו ומחבק אותו חזק.
גאנגקוק נבהל ורואה את גימין מחבק אותו וגאנגקוק מחבק אותו גם רק חזק יותר.
"גאנגקוק אתה בסדר?" גימין שאל בדאגה את גאנגקוק.
"כן גימין אני בסדר גמור אני דאגתי לך כל כך מה קרה?" גאנגקוק שאל את גימין.
"לא יודע פשוט טהיונג אמר לי שהתעלפת מאיזה משהו והוא הכניס אותך לשירותים ונעל אלייך ולי הוא שם חומר הרדמה כדי שאני לא מרגיש כלום.
" הבן אדם הזה מת למה אנחנו לא מתלוננים אליו במשטרה? גאנגקוק שאל את גימין.
"לא יודע ואני גם לא רוצה להתלונן אליו כי אל תשכח שאני והוא היינו זוג" גימין אמר.
"אבל מזה קשור גימין הוא היה, עכשיו הוא כבר לא חבר שלך אני חבר שלך ואני חושב שאנחנו צריכים להתלונן אליו" גאנגקוק אמר לגימין.
טוב גאנגקוק תעשה מה שבא לך אני לא בעניין הזה" גימין אמר לגאנגקוק.
"טוב אז אני יעשה מה שבא לי מחר אני הולך להתלונן אליו" גאנגקוק אמר לגימין.
גימין התבאס על גאנגקוק.
"גימין למה אתה מבואס?" גאנגקוק שאל את גימין.
"טהיונג נראה בן אדם מסכן כי אין לו מישהו ליהיות איתו וחוץ מזה אני עזבתי אותו סתם ככה ועוד לי להגיד לו לפני, מה זה לא מעליב?" גימין אמר לגאנגקוק ברצינות.
"לא זה לא מעליב" גאנגקוק אמר.
טהיונג מטקטק בדלת של הבית בצרחות והבכי.
גימין וגאנגקוק נבהלו ממש והלכו לפתוח וראו את טהיונג גימין זז אחורה כדי שטהיונג לא יעשה לו כלום.
"גימין בבקשה תחזור אליי אתה לא מבין כמה אתה חסר לי" מתחיל לבכות בצרחות ו לגימין כואב הלב אליו.
גימין מתחיל לבכות בשקט.
וגאנגקוק מסתכל על גימין.
"למה אתה בוכה?" גאנגקוק שאל את גימין.
"כואב לי אליו גאנגקוק הוא רוצה אותי והוא צריך אותי אני רוצה להיפרד ממך" גימין אמר בבכי שקט.
"מה?!! אתה רציני אחרי כל מה שעברנו אתה רוצה להרוס הכל?" גאנגקוק מתחיל לבכות.
YOU ARE READING
Fake Love (jikook) "boy×boy"
Romance"אני הומו".עיניי הושפלו לרצפה. "אז למה אתה לא מנשק אותי?" .צחקקתי צחקוק קל. גימין נער בן 18 שגר בבוסאן לבד בדירה משל עצמו וגאנגקוק השכן הטוב שלו....שניהם בני 18 ושניהם הומואים ואף אחד מהם לא יודע...גאנגקוק מתאהב בגימין וגימין שם לב לזה אך מתעלם ואז...