Hádes seděl na trůně. Na dveře někdo zaklepal a následně do dveří vpadl udýchaný špion.
"Můj pane, váš poddaný byl před", podíval se na hodiny, "dvěmi minutami snězen". "COŽE!?" křiknul na chudáka batole a vstal.
"Vyveďte ho z místnosti!", řekl a stráže hned posla vyvedli. Vystrašený vládce chodil po velkém sále sem a tam. Hádes doufal, že to není pravda a že se ho to už netýká. Doufal, že tyhle velké starosti zůstanou na jeho starších bratřích.
Nastalo ráno a Hádes se jako vždy probudil a chtěl vstát z postele ale něco ho zastavilo. On ani neležel na posteli a až teď si všiml, že kolem něj je až moc zvuků a světla. Ze všech stran slyšel "Takové krále nechceme" ,"Anděly pryč" a "Už jsme trpěli dost dlouho". Jedle něho seděl i Poseidon a Zeus. Měli ošklivě rozdrobeniny a byli svázáni dohromady s Hádesem, aby neutekli. Jak jste určitě pochopili, tak kmeny se rozhodli uspořádat velkou Polevovou revoluci, jelikož se jim nelíbilo, že panovníci nedávají místo demokracii. Dále každý z poddaných přišel ke svému dřívějšímu panovníkovi a řekl mu, co všechno mu na něm vadí. Pro revolucionáře probíhalo povstání dokonale, ale najednou krabici potřetí nakryl stín, který se kupodivu odlišoval od předešlého. Byl to hrbatý nízký stín se třema nohama a dvěma rukama, kterými nabral hned 3 perníčky, od každého druhu jeden a rychle odcupital.
ČTEŠ
Perníčkové války
HumorKniha, co se vyvinula z projektu na češtinu. Apokaliptický svět na talíři. Děkuji svým spolužačkâm T. a A. za společné psaní.