Za devíti policemi a osmi krabicemi se klidně rozhlehla malá perníková vesnička. Byla pokryta lesy, které rozdělili vesnici na tři oddělení. V každém kraji obývali různé národy, sněhuláci, batolata a kuřata. Dříve, když se národ teprve formoval, byl velmi jednotný a měli společného vládce-krále Mléka a královnu Mouku. V tomto smíšeném národě se jednou objevili tři velice schopní cizinci, kteří svrhli krále a královnu a také rozdmýchali občanskou válku mezi třemi, dříve velmi přátelskými rasami.
Tyto tři cizinci byli z daleké rasy z hor - andělů a jmenovali se Zeus, Poseidon a Hádes. Při příměří si každá rasa si vybrala svého vůdce a národ se definitivně rozdělil do svých malých a utajených táborů.
Zeus a jeho kmen kuřat se zabydleli na Velké planině, jelikož se moc nebáli, že by je někdo napadl. Měli ve znaku nosit žlutou barvu a neměli rádi Poseidona, jelikož se ho trochu báli.
Poseidon a jeho poddaní si obsadili východní část vesničky spolu s malým jezírkem, o které se každý den přeli s Hádovými batolaty. Měli svoji tyrkysovou barvu a nesnášeli Hádese a batolata.
Hádesovi a batolatům zůstal kousek na západě, který byl úplně ohraničený lesem, ale tomuto kmenu to velice vyhovovalo. Vždy nosili růžovou barvu a nesnášeli Zeuse.
Bylo tomu tak velmi dlouho, dokud se nestalo to...
ČTEŠ
Perníčkové války
HumorKniha, co se vyvinula z projektu na češtinu. Apokaliptický svět na talíři. Děkuji svým spolužačkâm T. a A. za společné psaní.