dankwoord

40 6 10
                                    

Het einde is gekomen aan dit boek wat eigenlijk een project voor mij was.

Ik lag op de vloer in mijn slaapkamer toen ik begon met het boek. Ik was toen al bezig met meer inspiratie vinden in alles wat ik deed. Luisteren naar mijn eigen ideeën hoorde daar ook bij.

Ik kan wel zeggen dat ik gegroeid ben als schrijver in deze 100 dagen. Ik schrijf sneller dan eerst. Ik weet beter wat ik kan schrijven, wat voor invloed dat heeft op het verhaal en ik weet nu ook dat ik een kort verhaal in 100 woorden kan schrijven. Meestal kom ik dan woorden te kort maar het kan wel.

Ik mis het eigenlijk nu al, een dag nadat ik dit project heb afgerond. Maar ik weet dat er een vervolg komt. 100 dagen zal ik me weer bezig houden met één doel.

Goed nu ik definitief afscheid heb genomen kunnen we naar de orde van de dag.

Als eerst wil ik iedereen bedanken die dit boek ooit heeft gezien. Ik waardeer degenen die daadwerkelijk op het knopje 'lezen' hebben gedrukt. Ik hoop alleen dat jullie niet zijn verloren tussen mijn gedachtes.

Ook wil ik degene bedanken die drie prachtige covers voor dit boek heeft gemaakt. Uiteindelijk ben ik blijven hangen bij deze cover, maar ik hou er nog steeds van.
elineverhees

De grootste dank gaan naar deze personen. Die het boek vanaf het begin tot het einde hebben gelezen. Vanaf september tot december. Bedankt voor alle steun die jullie hebben achtergelaten, zowel in het boek als daarbuiten.

MaiteMarie
SylvieThoughts
Floissant
watt_writers
woordenmeesteresse

100 woorden ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu