Sebulan berlalu

889 22 11
                                    

Sebulan sudah aku berada disekolah ni. Tak sangka juga aku tahan tinggal di asrama. Nasib juga bekas jahitan sunat/khatan aku sudah baik. Masa mula masuk asrama tu, masih lagi belum baik sepenuhnya, luka masih basah. Aku sunat bersama- sama 3 sepupuku dan 1 adikku. Syukurlah, dalam tempoh sebulan ini, tiada juga kes buli2. Paling2 adalah satu abang tu. Dia seorang saja lelaki form 5 tapi gayanya, bikin panas. Nasib baik handsome, kalau nda, nda la aku mahu aku apa yang dia mahu. Abang Redhuan nama dia.

" Boy, siapa nama kau dan d bilik mana kau? "
"Shazwan bang. Saya di dorm 5."
" Oh bah, tangan kau ni macam lembut. Nanti malam kau pergi dorm abang ah. Ada abang mau minta tolong. Jaga kau kalau kau nda datang."
"Hm ok bang. Nanti saya datang malam lepas prep ya. "

Dengar dari cerita orang, abang Redhuan ni sangat nakal, suka mengacau orang dan dia paling tidak suka orang tidak hormat dia.

"Apalah dia suruh aku buat tu nanti. Bikin takut eh"

Malam selepas prep dalam jam 11 begitu, semua lampu ditutup. Jadi aku pun pergilah bilik Abang Redhuan tu. Bilik kami selang 2 bilik saja. Dia dorm 2, aku dorm 5.

" Assalamualaikum bang. Saya ni Shazwan yang abang suruh datang tadi tu"
"Wassalam, bah masuk kau sini. Sangka kau nda datang, baru ja mau suruh budak lain panggil kau. "
" Datang bang, cuma lambat sikit sebab kemas loker lagi. Maaf bang. Oh ya,  Kenapa abang panggil saya datang sini tadi? "
" Nda bah, jangan kau risau. Nda juga aku buli kau ni sebab aku nampak kau budak baik. Bah, tolong dulu urut badan aku. Sakit betul ni. "
" Oh urut. Bah boleh bah bang. Cuma saya tiada minyak ni."
"Nda payah pakai minyak, urut macam tu ja. Bah cepat, sebelum aku marah."
" Errr.. okkkk bang."

Lalu abang Redhuan pun buka baju dan kain pelikat dia. Sekarang dia pakai spender saja. Aduh, macamana ni. Aku mampu menelan air liur saja sambil tengok badan dia.

" Oi, kenapa kau? Macam nampak hantu saja. Takkan kau bernafsu tengok badan aku? Urut cepat"
" Eh, ndala bang. Ok saja ni. Bah, abang baringlah"

Fuh, nasib pandai cover. Memang handsome bah abang Redhuan ni. Banyak peminatnya. Dorang cakap, dia ni nakal2 pun, pandai mengaji. Macamana nda ramai peminat kalau begitu kan. Dah lah putih, handsome lagi. Nasib aku lelaki(lelaki kah hahaha) .

Aku pun mula mengurut. Aku mula dari kaki dulu.

" Uiishhh, sedap kau urut eh. Tangan kau lembut macam perempuan tapi kuat ah. Kau kekallah jadi tukang urut aku setiap hari. Hahaha. "

Fuh, bukan setiap hari bang, sepanjang hidup pun boleh. Namun itu mampu aku cakap dalam hati ja.
Dari kaki, pindah ke badan dan tangan. Bahagian sulit tidaklah aku mahu, nda berani aku.

" Eh, kenapa paha kau nda urut? Lepas tangan, kau urut paha lagi, jangan skip.
" Bang, bahagian sana saya nda berani. "
" Kenapa pula? Kau malu? Sama2 lelaki pula kita. Mesti urut juga sana. Lepas tangan, kau urut sana. "
" Hmm ya la bang. "

Selesai tangan, aku terus berganjak ke bahagian paha. Adui, bahagian sensitif ni. Kalau bahagian dada tadi, boleh lagi aku tahan. Ni bahagian sulit sudah ni. Nda pa, sabar saja. Aku pun mula mengurut bahagian pahanya.

" Hmmmm.. hrrrr.. Sedapnya kau urut. Teruskan lagi "

Aku meneruskan urut. Celah paha, tepi paha, semuanyala. Tiba2 aku perasan benjolan ditengahnya makin besar. Adui, takkan dia stim sebab aku urut? Matai lah. Haha. Aku rasa aku patut berhenti urut.

" Bang, saya rasa siap sudah saya urut.  Saya balik bilik dulu ah"
" Belum lagi selesai kau urut. Ada lagi bahagian kau belum urut"
" eh bang, saya rasa semua suda saya urutlah. "
" Ni lagi kau belum urut. "
Dia membuka spendernya di depan aku. Aku terbeliak dan menelan air liur. Panjangnya
" Eh bang, situ nda boleh bang. Saya takut"
" Nda payah takut2. Cepat urut. Sini tangan kau. "
Dia tarik tangan aku untuk pegang batangnya .
Aku nda sangka, aku boleh pegang batang orang lain. Kalau dulu, aku mampu tengok di video sja. Tahulah, budak2 masih kan. Aku pun urut macam biasa.
Tiba2 dia senyum tengok aku, terus dia bagi isyaray suruh hisap batangnya. Aduh, mana lah aku pandai. Muat kah tu di mulut aku. Aku geleng kepala, tanda tidak mahu.
Lalu, dia tarik aku, naik atas badan dia, dan dia kiss aku. Oh my god, pertama kali aku kena cium oh. Memanglah selama ni aku suka tengok lelaki tapi nda la sangka yang aku akan bercium dengan lelaki di sekolah menengah ini.

" Abang suka tengok kau. Sedap bibir kau ni. Mesti sedap juga menghisap ni. Cepat hisap"

Dia menolak kepala ku perlahan2 ke bawah menuju ke batangnya. Aku kaget. Aku nda tau macamana mau mula. Dia suruh aku buka mulut, dan perlahan2 dia masukkan anunya.

" Wuekkkkk"
Aku hampir termuntah. Aku keluarkan batangnya dari mulutku.  Pertama kali batang lelaki masuk ke dalam mulutku.

Dia tarik aku lagi, paksa juga menghisap batangnya. Aku buka mulut sekali lagi. Kali ni, aku cuba tahan. Aku tengok mukanya kesedapan. Sedap betul kali aku menghisap ni. Haha. Aku semakin pandai menghisap, lalu ku beranikan diri menjilat kantung bijinya. Dia mengerang kesedapan.

" Boleh abang cucuk wan? Abang lama sudah tidak menyucuk ni. Mesti sedap wan punya ni. "
" Bang, saya tidak mahu bang. Sakit tu. Nanti2 saja bang. "
"Hm bah yala, tapi abang mau pancut di mulut kau. Buka mulut kau ".

Dia memasukkan batangnya ke mulut ku sekali lagi. Semakin laju. Dassssssss... Ada cairan tiba2 di mulutku. Rasanya bercampur, macam masin, macam tawar juga. Aku hampir termuntah.

" Telan tu. Kalau kau nda telan, abang tumbuk kau."

Mau tak mahu, aku terpaksa telan.

" Fuh puas. Terima kasih. Kau jangan bagitau siapa2. Nahas kau kalau ada orang lain tahu. Kau bersyukurlah sebab tiada orang dalam dorm ni. Semua aku suruh keluar malam ni sebab aku mau projek sama kau. Bah pergilah balik bilik kau. Sini dulu kau dekat sikit"

Aku pergi dekat sedikit dengan abang Redhuan. Rupanya dia mau kiss aku lagi. Aku tak tahu kenapa aku pun merelakan. Takkan aku sudah suka dia? Ish tiadalah tu. Harap ni last lah aku urut dia. Tidak mahu suda. Patutlah aku heran dorm tu kosong, rupanya dia suruh ahli2 dorm dia pergi tempat lain sampailah dia panggil balik nanti.

Aku balik ke bilik ku terus menuju ke katil. Allahu, apa aku telah buat ni? Aku sangka disini aku boleh buang perasaan ku suka kaum sejenis tetapi lagi kuat perasaan tu. Malah, aku hampir buat hubungan seks sejenis tadi. Nasib oral seks ja dia suruh tadi.

" Eh, Wan, kau dari mana? Kenapa kau macam takut saja ni? "
" Hm ndala. Saya ok saja bang. Tadi saya kena panggil oleh abang Redhuan di dorm dia. Dia suruh saya urut dia"
" Oh, ndapa la wan. Sabar saja. Sebab aku dengar abang Redhuan tu dalam perbincangan mahu kena buang sekolah. Baru2 ni dia kena tangkap merokok di dalam kelas. Bukan sekali, berkali2 sudah amaran di bagi, tapi dia tetap degil. Harap dia berpindahlah"
" Eh yaka? Haraplah kan. Saya tidur dulu ya bang. Selamat malam"
" Ok, selamat malam. Esok kalau bangun subuh awal, kasi bangun aku ah. "

Azrin ketua dorm ku sangat baik. Walaupun dia bising sikit, tapi dia selalu ambil berat ahli dorm dia. Tu yang bagusnya dia ni.
Tapi, kenapa aku tiba2 rasa sedih bila Azrin bagitau aku yang Abang Redhuan mau kena buang sekolah? Takkan aku suka sudah abang Redhuan tu? Gila aku ni. Buang perasaan tu Wan. Buang. Ingat tujuan kau masuk SMKA ni.

Aku baca doa tidur lalu lelapkan mata.

" Kau buka seluar kau sekarang. Aku mau cucuk kau. Cepat!!!!"
"Tidak bang, jangan buat saya begini. Sakit tu bang"
" Sakitkah, apakah, nda aku peduli, janji aku puas. Hahahahaha"

Seluar aku dibuka dengan keganasan, spender aku dikoyakkan begitu saja. Dia acukan batangnya ke punggungku, lalu menusuknya ganas.

" Bang, sakit bang. Arghhhhhhh"
" Kau diam. Aku mau puas. Pakkkkkkkkk"
Muka ku ditampar olehnya. Aku menangis teresak2.

Tiba2 aku membuka mata
" Astaghfirullahalazim, apalah aku mimpi tadi tu."

Rupanya aku bermimpi. Sampai terbawa2 dalam mimpi pula apa yang berlaku tadi. Aku tak tahu perasaan aku, samaada suka atau tidak. Tapi memang jauh disudut hati, aku puas sebab dapat memuaskan nafsu abang Redhuan tadi.

Eh, apa aku fikir ni. Ya Allah, jauhkan aku dari benda sebegitu. Aku mau kejar cinta Allah disini.

Aku mengambil selimutku di bahagian bawah katil lalu menyambung tidurku.

#p/s: Ganas kan abang Redhuan. Hahaha. Nasib mimpi saja? Kalau kamu lah, kamu mahu ka kena cucuk walhal kmu baru tgkatan 1? Konfom tidak mahu kan. (Padahal dalam hati mahu saja haha). Btw, terus setia bersama saya ya.
Kamu rasa ini cerita real ka?;p bah, share dengan kawan2 ya dan jgn lupa, klik vote.:)

AKU DAN HIDUPKUWhere stories live. Discover now