0.0

1.7K 40 15
                                    

Sabah, alarmımın çalmasıyla hemen kalktım. Çünkü bugün Ceyda ve Yase ile kahvaltıya gidecektik. Tuvalete gidip duş aldıktan sonra dolabımın önüne geçip kıyafetimi seçtim.

 Tuvalete gidip duş aldıktan sonra dolabımın önüne geçip kıyafetimi seçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Giyindikten sonra Ceydayı aradım.
+Günaydın aşkııımm, hazırlandın mı?
-Günaydıın, evet evet hazırım ben. Atlası Ufuk'a bırakıcam sadece.
+Tamam ben çıkıyorum. Öp Atlası benim yerime. Ben Yase'yi alıp geçerim.
-Tamam canım görüşürüz.

Arabama binip Yasemin'i aradım inmesi için. O da bindikten sonra gitmek için yola koyulduk.
Kadıköy'de güzel bi mekana gelmiştik. Ceyda da çok geçmeden aramıza katıldı. Yemeğimizi yerken sohbet ediyorduk.

Ceyda; Kızlar ya bu aralar Atlas Ufuk'un konserine çok gitmek istiyor. Onu bırakırken babasına da söyledi. Bu aksam İstanbul Trip & Ufuk ve Hidra'nın birlikte çıkacağı bir yer varmış. Beni de davet ettiler, ben de sizinle buluşucağımı söyleyince onlar da gelsin dedi. Yani akşam hep birlikte oradayız.

Yase; Ay uzun zamandır hep birlikte olmamıştık, güzel olur aslında gideriz. Siz de tekrar yakınlaşırsınız.

Ceyda; Fatih'i görmek için geliyorum demiyor da.

Yaren; Öyle deme kızım ya o sevdiğini görür sen de Ufuk'u işte, fena mı? Eğleniriz.

Ceyda; Off saçmalamayın. Neyse ben arayıp haber vereyim.

{şeyn&ceyntelefonkonuşması}
+Ufuk merhaba müsait misin?
-Müsaitim Ceyda, bir sey mi oldu?
+Ben kızlarla konuştum da tamam gidelim dediler, akşam geliyoruz yani.
-Oo süper, görüşürüz o zaman akşam.
+Görüşürüz.

Biraz daha oturduktan sonra evlere dağıldık. Muhtemelen herkes akşam giyeceği şeyleri düşünüyordü. Çünkü Ceyda kendine yediremese de hala Ufuk'a karşı hisleri vardı, Yase'de Fatih'ten hoşlanıyordu. Bizim Can ile olan ilişkimiz ise arkadaşlıktan öteydi bunu ikimizde biliyorduk fakat henüz ortada bir şey yoktu.

Evde boş boş oturarak günü geçirmiştim bir şekilde ve hava kararmıştı.

Now its time to go!

-BÖLÜM SONU-
Okumaya başladığınız tarihi belirtirseniz çok sevinirim.
Oy vermeyi unutmayııın
SİZİ SEVİYORUM<3

Olmazsan Olmaz - No1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin