0.2

661 33 14
                                    

Bu sabah 11 gibi uyanmıştım. Cumartesi'ydi ve biz birazdan Yase'nin klip çekimine gidecektik. Klipte ben, Ceyda, Gizem ve 2 tane daha tanıdığımız arkadaşlarımız oynayacaktı.

  Duş aldım, üzerime siyah kot şort ve beyaz basic tişört giydim. Zaten klipte giyeceğimiz kıyafetleri Yase verecekti. O yüzden vakit kaybetmeden arabama atlayıp Ceydalara gittim. Ceyda ve Ufuk abi o günkü konserden sonra barışmış gibilerdi. O yüzden Ufuk abinin evinde kalmaya başlamıştı Ceyda.

  Kapıyı çaldım. Ve açıldığı an üzerime atlayan Atlas'a sımsıkı sarıldım.

" yayen şeni çok öjledimm."
"minik faremm ben de seni çok özledim, gel geçelim içeri. annen nerede?"
"bahçedeley."
"kim var başka ki?"
"annem, babam, can abim ve fatiy abim vay."

  Bahçeye geçtik ve herkesle selamlaştım. Salıncakta Ceyda ve Atlas, ikili koltuklardan birinde Ufuk ve Fatih, diğerinde ise Can oturuyordu. Can'ın yanına ilerledim.
Yanına oturduğum an kolunu omzuma attı ve saçıma öpücükler kondurdu. Gülümsedim bu hareketine.
Biz böyle bakışırken Atlas bi anda gelip Can'ın bacağına vurdu.
"Yayen benim, şarılma ona."
"Sanane len, gidip Fatih'le uğraşsana sen."
"Hayıy, çekil ben otuycam oyaya."
Ben onlara gülerken, Can kalkmayınca Atlas kucağıma oturup Can'a dilini çıkartarak sarıldı.

  Telefonuma çok fazla bildirim gelince baktım. Ceyda az önce yanımda Can, kucağımda Atlas, gülüşürken fotoğrafımızı çekip storye atmış ve bizi etiketlemişti. Fotoğrafa bakarken ister istemez gülümsedim. Ben gülerken Can da merak etmiş olacak ki kafasını uzattı telefona. Baktı ve güldü.. Bi anda bana dönünce aramızdaki çok az olan mesafe nefesimin kesilmesine sebep oldu.
"Iııı, ben şey yapayım o zaman, Atlas'ı yatırayım."
"Sen yatır da çıkalım artık." dedi ceyda.

  Atlas'ı yatırdım ve aşağı indim.
"Hadi Ceyda. Görüşürüz o zaman." dedim diğerlerine de.
"Görüşürüz yeng- yaren" dedi Fatih.
Benim gözlerim kocaman açılırken, Can da Fatih'e sikicem seni bakışları atıyordu. Daha fazla oyalanmadan kapıya gittim, Ceyda da gelince çıktık.

   Gece yarısı olmuş ve biz klibi çekmiştik. Zaten çoğu geçen hafta çekilmişti, biz de bugün tamamlamıştık.
"Harika oldu aşkkkımm" dedim Yasemin'e sarılırken. Gülümsedi.
"Kanka bence de çok iyi oldu ama bu klibi bizimkilere izletmesek mi?" diye kendince mantıklı olan fikrini attı ortaya Ceyda. Haklıydı çünkü üçümüzün de erkeklerle dans ettiği sahneler vardı.
Canların kıyafetimize ve buna laf edip burnumuzdan getireceğine emindim. Ama biz izletmesek bile illaki izleyeceklerdi. O yüzden bunları düşünmemeye çalıştım. Yase klibi yarın saat 21.00'da yayınlayacaktı. Bakalım...

  Kızlarla veda edip eve geldim. Üzerimi değiştirdim ve yatağa girdim. Hala bildirim gelmeye devam ediyordu o yüzden telefonumu elime aldım. Can post paylaşıp beni etiketlemişti.

 Can post paylaşıp beni etiketlemişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

heyceyn, sehinsah ve 279.635 beğeni

llll.1.llll ; provalarda rahatız🤙🏽 📸;@yeobir

@sokaginrüyasi; kralll🔥
+379; dayı çıkart şu gözlüğü artık be
@cagrıünsal; reis kime bakıyorsun ya🤪
@yeobir; 🥺❤️
/ooo yengeee
/ yenge geldi beyler dağılın
/ dayı kaptın mis gibi kızı ya
+72; abi bağla şu ayakkabıları
+194; Ankara konseri mi bu?


Biraz yorumları okuduktan sonra telefonumu kapatım uyudum.

BÖLÜM SONUUU!
Sınır: 5 vote, 10 yorum
<3

Olmazsan Olmaz - No1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin