0.9

266 13 9
                                    

Sabah telefonumun ısrarla çalmasıyla uyandım. Arayan kişiyi görünce az önce olan uyku sersemliğim yerini heyecana bırakmıştı. Vakit kaybetmeden açtım.

"Alo."

"Alo, Ceyda."

"Günaydın nasılsın, uyandırdım mı?"

"Günaydın, günaydın da sen beni boşver hemen neler olduğunu anlat. Akşam aradım da uyuyormuşsun."

"Evet Atlas söyledi aradığını. Neyse anlatıyorum. Siz çıktıktan sonra yeni yeni kendine gelmeye başlamıştı Ufuk şoktan. O kadar mutlu oldu ki anlatamam. Çok heyecanlıydı görmen lazım. Cinsiyetini bile tahmin etmeye çalıştı."

"Hadi ya çok sevindimm. Ee tahmini neymiş?"

"Kız olacakmış, içine doğmuş."

"Yaa, kız babası olmak istiyo bu sefer de demekki. Peki Atlas'a söylediniz mi?"

"Yok daha ona söylemedik, cinsiyeti belli olduktan sonra söyleyelim diyoruz."

"Anladım bebeğim. Siz bilirsiniz. Tamam o zaman çok öptüm sizi konuşuruz tekrar."

"Tamam canım görüşürüz."

Ceyda ile konuştuktan sonra duş aldım. Ardından kahvaltımı edince üzerimi giyindim ve Can'a gitmek için evden çıktım.

Giderken kahvaltı etmediğini düşünüp simit, poğaça aldım ve anahtarımla kapıyı açtım. Tahmin ettiğim gibi ortalıkta olmadığına göre hala uyuyordu.
Kahvaltıyı hazırladıktan sonra uyandırmaya gittim. Birlikte kahvaltı ettik, film izledik. Onunla geçen her anım çok güzel ve bambaşkaydı.

Bu şekilde sarılıp telefonlarımıza bakarken instagram'a girip post paylaştım.

Bu şekilde sarılıp telefonlarımıza bakarken instagram'a girip post paylaştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yeobir; neredeyim, tahmin ediyorsunuz herhalde.. (harika seyler geliyo benden duymadınız)

+386: ||||stüdyo||||

+921: kim cekti bilmiyormuş gibi yapalım ahzjslxks

+heyceyn: geliyor gelmekte olans🤭💜
-yeobir: aşk kadın❤️🤭

+samiloymak: tahminler uanlış ben çektim kanks🤟🏼
-yeobir: yeeesssss

+||||.1.||||: 🖤
-yeobir: 🤍
-532: seni böyle de mi görecektik be 🥺

+499: masallah nazarım deger ins

Altına gelen yorumları da okuyup birkaçına cevap verdikten sonra gözlerimi kapatıp kendimi uykuya teslim ettim.

BÖLÜM SONU!!!
Oy vermeyi ve satır arası yorum yapmayı unutmayınnn!
<3

Olmazsan Olmaz - No1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin