Rent him now!
Click!
BAPAK AHH JIWOO. KAU TEKAN JUGA AKHIRNYA SETELAH 23 DISEMBER 2019. ALHAMDULILLAH.
edit: BAPAK AHH JIWOO. KAU TEKAN JUGA BUTANG RENT TU SETELAH 15 NOVEMBER 2020. AKHIRNYAA
edit: BAPAK AHH JIWOO. KAU TEKAN JUGA BUTANG RENT TU SETELAH JANUARI 01 2020 , TAHNIAHHH
"FAK AKU TERTEKAN-" Jiwoo menjerit kerana tersalah tekan butang back. Niatnya ingin kembali tapi tertekan butang rent, malaikat tolong ke.
"JIWOO!" Jerit Eunwoo dari aras 1 rumah. Suaranya keras menunjukkan bahawa Jiwoo tidak sepatutnya mencarut di dalam rumah.
"KRISIS DUNIA NI SEKARANG SKEOSKWODHWKSK" Sahut Jiwoo kepada abangnya di bawah kerana dia tak tahu keadaan Jiwoo sekarang. Seperti abang begitu juga adiknya, neves sampai terkeluar bahasa asing.
"ABANG HARAP KAMU TENGAH DATING SENYAP SENYAP KALAU TAK KENA NI PELEMPANG KUALI MAK, MENCARUT JE BUDAK NI."
Mendengar bahawa betapa tepatnya tekaan Eunwoo, Jiwoo kelihatan seperti gambar dibawah.
"Asal aku tak boleh cancel ni????" Berkali-kali Jiwoo menekan butang cancel namun tak dapat cancel, apa kejadah service dia ni? Syaitan halang ke?
Kemudian Term and Service muncul di skrin telefon Jiwoo kerana detect Jiwoo tekan cancel balik-balik.
Jiwoo sebagai pengguna bertanggungjawab membaca term and service itu dari atas ke bawah.
Cancellation of service
-Setelah pengguna menekan butang sewa, pembatalan hanya boleh dilakukan dengan menekan butang 'batal'...
"Aik jadi asal aku tekan tak dapat sia." Jiwoo menskroll lagi untuk sambung membaca.
-Setelah pengguna menekan butang sewa, pembatalan hanya boleh dilakukan dengan menekan butang 'batal', namun jika butang batal tidak berfungsi, sangat digalakkan dan diminta kepada para pelanggan untuk membatalkan penyewaan dengan 'Boyfriend upahan' tersebut secara terus, yakni memberitahu secara 'chat'.
Terbeliak mata Jiwoo membaca, chat??? servis jenis apakah ini???
Jiwoo hanya menangis di dalam hatinya, wajah Hanna muncul di mindanya dan dia tengah bayangkan untuk membelasah Hanna nanti.
YOU ARE READING
[SU] BadBoyfriend |Seonghwa ATEEZ|
FanfictionPark Seonghwa, di siang hari dia gentleman, di malam hari dia bad boy. Itulah Park Seonghwa, bekerja sebagai teman lelaki upahan secara senyap senyap tanpa pengetahuan kenalannya kerana ingin menambah pendapatan. Cha Jiwoo, adik kepada Cha Eunwoo...