Turkiyenin izmir sehrindeki ücra ve fakir bir mahallesinde dunyaya geldim. Aslinda cocukken bunu fazla sezmeselerde bizim kaderimiz belliydi sadece ilk okulu oku ve calismaya basla. Benim icin hayatimin en guzel yillari ve donemi ilk okul yillariydi cunku hayat kaidem yoktu. Her çocuk gibi.
Guzel bir cocukluk gecirdim diyemesemde cok guzel dostlar edindim bu yönden şansliyım sonunda ilk okulu bitirmistim basarili bir sekilde ve belki karnemi görunce beni okuturlar diye heycanliydim eve gelmiştim. Annem ve babamda evde yoktu bende karnim ac oldugu icin iki tane yumurta kırdım ve tam sofraya oturdum babam geldi heycanla gittim boynuna atladim baba bak karneme dedim. Babam aferim oğlum demesine kalmadi telefon çaldi ve annemin temizlige gitti evdeki merdivenlerden dustugunu ve anneminn durumunun cok kötü olduğunu söylediler babamla birlirte koşarak evden çıktık.
Babamin ayakkabilari yipranmis ve delikti, ben nerdeyse aglicaktim cunku bize bakmak icin kendini parcaliyordu, kendisine bir kurus harcamiyordu.Babamla hastaneye varmistik ve babam doktorla konusurken annemcigimin ameliyat olmazsa öleceğinı soyledi ve babam bunun kac para oldugunu sordu. Gelen cevap babamin dilini kitledi gozlerinden damlalar suzuldu. Yanlis duymamistik tam tamina 120 bin TL istedi babam
'Bulamazsak?'
Diye sordugunda hastayi kaybederiz dendi ve babam odadan cikti. Kosarak borc aramaya basladi. Kimse yardim etmedi kaymakama bile gittik durumumuz yok diye hic bisey yapilmadi ve annem ölürken devlet seyretti ve o gun anladim paranin degerini ve yemin ettim herkesden guclu olucagima ve kimseye acimayacağıma cunku onlar anneme acimadi. Bana gelince calismaya baslamistim ve 17 yasina gelmistim. Artik yeminimi yerine getirmek icin herseyi yapacak ve kimsenin gozunun yasina bakmayacaktim ve arkadaslarımla bir 'çete' kurduk. Ve namli bir mafyaya gidip bize is vermesini istedik güldü ve bana soyle dedi yurekli cocuksun adin ne .? Can diye yanit veridim ve peki Can kabul. Bu gece bir teslimat var kabul ederseniz burdan size 20 bin TL pay vericem dedi ve hemen kabul ettik. Bize birer tane silah verdiler ve karnimizi doyurdular gece bir limana gittik ve beklemeye basladik. Beklenen kisiler geldi ve teslimat gerceklesirken gözcülerimizden biri kaçın diye bağırdı ve siren sesleri gelmeye basladi. Kacamazdik paketi almaliydik o sırada polisler etrafimizi cevirmisti nabacagimizi bilmiyoruduk ve o sirada...