Kanunsuzlar 4

333 12 1
                                    

Çoktan Kumarhane'den aldığımız parayı samanların altına Saklamıştık ve Alican ile birlikte silahlarımıza davranmıştık ki bizi vurdular. Alican çok ağır yaralıydı benimse kolumu kurşun sıyırmıştı. Alican ile beni hastaneye diğerlerinide Karakola götürmüşlerdi.Bir şekilde kaçıp diğerlerini kurtarmalıydık. Benim pansumanım bitmişti ki hemşire'yi ve doktoru rehin aldım. Alican daha ameliyattaydı eğer Alican ölürse kafalarına sıkıp kaçıcaktım ama Yaşaması ümidiyle o çıkana kadar bekledim. Hastane karışmıştı heryeri asker ve polisler çevirmişti.

Alican'in ameliyatı tamamlandı. Bir hafta kadar dinlenmesi gerektiği söylendi tabiki vaktimiz yok bizim O kadar. Mafya'yı aradım ömer abi bana yardım etmelisin dediğimde bana nasıl bir yardımdan bahsettiğimi sordu. Bende bana 10 tane  kadar silahlı adama ihtiyacım olduğunu söyledim. Bana karşılığında ne verecek olduğumu sordu. Bende Ona kumarhane'den ve esnaflardan gelecek olan parayı sağ sağlim getireceğimi söyledim. Dile kolay çantada 5 milyon Dolar vardı.

Hemen kabul etti ve adamlar 2 saat içinde geldi. Asker ve polislere adamlarıma gelecek en ufak bir harakette doktor ve hemşireyi vuracağımı söyledim. Yol açtılar bir arabaya Aliyi bindirdik ve adamlara orman yoluna girip ilerlemelerini o yol üzerinden bizi bekleyen yata gitmelerini söyledim. Saat 23:30 du karanlıkta rahat haraket edecektik çünkü bizi takip etmeleri zorlaşacaktı bende rehineleri arabaya bindirdim. Arabanın kapısını kapatmadan önce sesinin tonunu kalınlaştırarak bizi takip etmezlerse yolda indireceğimi bildirdim.

Orman yoluna girmeden 200-250 metre önce rehineleri indirdik. Yata gelmiştik Alicanı bir yatağa yatırdık ve iyi bakılmasını söyledim.Arkadaşlarımın yarın mahkemeye götürüleceğini ve ordan ceza evine gideceğini öğrendim hemen bir plan hazırladım.Sabaha karşı adamlarımı da yanıma alarak karakoldan uzak ormanlık dar bir yolda pusu kurduk.

Sonra konvoyun geçmesini bekledik ve konvoy tam geçerken yola aniden bir araba sürdük ve yolu kapattık o anda hızlıca hareket edip askerleri nolduğunu anlamadan kıskıvrak rehin aldık.Arkadaşlarımızı kurtarmıştık ve askerlerin silahlarını alıp ellerini ayaklarını bağladıktan sonra oldukları yerde bıraktık.

Hemen o köye döndük para alıp köyden hızlıca ayrıldık ve yata varmıştık.Yola koyulduk meğersem bizi Yunanistan'a götürüyorlarmış. Yunan kıyılarına yaklaşmıştık ki..

KanunsuzlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin