שלום לכולם~
תחרות הגרפיקות שנה שעברה הייתה די מוצלחת. הרבה מהסבבים יצאו לפועל והרבה אנשים נהנו מאוד כתוצאהD: ובזכות - או בגללXD - הדרישה, החלטתי להוציא שוב את התחרות ל2020.
בהשוואה לשנה שעברה שכללה אלמנטים עיצוביים בכריכה (צללים, טקסט, וכו) השנה הנושאים שלנו יהיו ז'אנרים! כל ראשון לחודש יצא הז'אנר החודשי, והיוצרים השונים שישתתפו בתחרות יצטרכו ליצור כריכה בהתאם. המעצבים יעצבו כריכות בהתאם לדרישות וישלחו לי אותן עד כשבוע לפני סוף החודש.
הכריכות יעלו פה ויעמדו בפני הצבעה של כלל המתמודדים (הרחבות בהמשך) - שמחוייבים לבקר מספר מסוים של כריכות - וכל מי שמעוניין להוסיף את דעתו ולדרג אותן גם כן. הכל יתבצע בצורה שקופה עם השמות של היוצרים והמצביעים חשופים לחלוטין - אז אני מצפה מכם להיות בוגרים לגבי זה ולקבל את הדעות השונות של היוצרים השונים~
השכלול הסופי של התוצאות יהווה את ההצבעה החודשית והמנצח יקבל מדבקה קטנה במקרה שהוא מעוניין לשים אותה על כריכת מקבץ הגרפיקות שלוD: יבחר מנצח כל חודש מחדש, ובסוף השנה יערך מצעד כריכות ומשתתפים כללי, יוענקו שני פרסים נוספים על מנצחי דצמבר למעצב אהוד הקהל (המעצב שקיבל את ממוצע ההצבעות הגבוה ביותר, אבל לשם כך הוא צריך להשתתף בלפחות תשעה סבבים) ולמעצב אהוד המנהלת.
.
שאלות שעשויות לעלות:
-אם אני לא מעצב אני יכול להצביע/להסתכל?
בטח! אחת המטרות של התחרות הזאת היא לראות מה לקהל הגדול יש לחשוב על זה - אז תרגישו חופשיים.
-אני לא בטוח לגבי העיצובים שלי. בכל מקרה... אה... להשתתף?
אם אתה מוכן נפשית לביקורת, כן. שוב יש פה ממד של השתפרות ועצות הדדיות. התקווה היא שכולנו נצא מזה מעצבים קצת יותר טובים. אז כן, רק תכין את עצמך שתקבל הערות. ממליצה לנסות פעם אחת ואם זה לא מתאים אז לא נורא.
-אני לא לוקח ביקורת טוב במיוחד ואני עשוי לקלל אנשים אם הם לא סוגדים לי -
התחרות הזאת באה לשיפור והעברת ביקורת כללית, אני מבינה שזה כואב, אבל כולם יצטרכו לספוג את זה כי אני לא מעצבת מוסמכת ובהחלט אין לי את הפריבילגיה לומר שאני יכולה לבקר את הכל בעצמי. אז או שתקחו את עצמכם בידיים או שלא תשתתפו, לא סוף העולם~
-אני אוהב לבקר אנשים בעזרת השפלה -
שוב, או שתתעשתו על עצמכם או שתצאו.
-אני יכול להעמיד כריכה שכבר עיצבתי בעבר?
כן, אתם יכולים כל עוד הן עומדות בדרישות, אבל זה יהיה מבאס:O
-אם אני משתתף בחודש הראשון אני מחוייב להשתתף בכל החודשים? אם לא השתתפתי בראשון אני לא יכול להיכנס?
לא~ כל חודש עצמאי בפני עצמו. התנאי היחידי הוא לעמוד בתאריך ההגשה הראשוני ולדרג את המשתתפים על פי הנדרש.
-אחרי הזכייה אני מפסיק להשתתף?
אחרי שלוש זכיות משתתף מנודה לאלתר מהתחרות (עם כתרXD).
-מה קורה אם אני לא מצביע לשאר המשתתפים?
דרישה חשובה היא להצביע על כל הכריכות שלא שייכות אליכם. אם אתם לא עומדים בתנאי הזה פעמיים, אתם לא תורשו להיכנס שוב לתחרות. זה קרה שנה שעברה עם כמה יוצרים, אז בבקשה אל תגרמו לזה להגיע למצב הזה, זה באמת לא נעים ולא כיף וזה פשוט לא הוגן כלפי מי שכבר הצביע.
.
אז, אם יש לכם שאלות תכתבו אותן פה למטה ואני אתייחס אליהן בפרק נוסף ונפרדD:
מה שכן, בגלל חוסר ההיענות בחודשים האחרונים של TGT2019, יותר מאשמח אם תפיצו אותו למי שעשוי להיות מעוניין. יהיה ממש נחמד לראות את התחרות הזאת יוצאת לפועל אבל אם אין עניין זה יהיה פשוט מצער.
בנוסף, החודשים הראשוניים של התחרות הזאת יהיו ניסיוניים - אז בבקשה תקפידו לנסות והיכנס לתחרות אם אתם מעוניינים שהיא תמשיך עד סוף 2020.
בכל מקרה, נתראה בהמשךD:
YOU ARE READING
The Graphics Throne 2020
Randomתחרות הכריכות/גרפיקות השנתית חוזרת שנה אחת נוספתD: מעצבי כריכות, תרגישו חופשיים להתייצב~