מדריך מהיר למצביעים

182 13 4
                                    

שלום לכולם!

היו כמה שאלות על ההצבעות. טוב, אז ככה זה עובד:

קודם כל, כדי לבקר כריכה יש לסמן את שם היוצר שלה ולכתוב את ההצבעה בתגובת אין-ליין, אחרת יהיה בלתי אפשרי לחשב את התוצאות. מי שלא יכתוב תגובת אין ליין לא יחשב כמצביע! 

כדי לכתוב צורת אין-ליין (בפלאפון) צריך לעמוד באריכות על השורה בה נכתב השם של יוצר הכריכה, ברגע שזה מסומן, בצד תעלה לכם בועת דיבור. ברגע שאתם לוחצים עליה, יש לכם את האפשרות לכתוב תגובה. במחשב פשוט צריך להדגיש שורה ושוב, תקבלו בועת תגובה בצד.

.

בנוגע להצבעה עצמה:

אז, יש שלוש קטגוריות להצבעה: 

ביצוע כריכה - איך היא יצאה מבחינת מיומנות ושימוש.

רעיון כריכה - הרעיון מאחורי הכריכה ולא הביצוע בפועל.

התאמת כריכה - ההתאמה לז'אנר החודש.

את כל אחת מהקטגוריות האלו אתם תסמנו בציון בין אחת לעשר. אחד כמובן הכי גרוע, עשר הכי טוב.

(תשתדלו להצביע לפי הסדר בו הקטגוריות מופיעות. קצת קשה לחשב את התוצאות אם כל אחד מצביע על קטגוריה במקום שונה, ובגלל שכולם הזיזו את הקטגוריות שנה שעברה זה היה קצת מבולגן לחישוב. נסו לשים לב לזה בבקשה)

אם יש כריכה שמתבלטת בעיניכם, פעם אחת בסבב משתמש יכול לתגמל את הכריכה המועדפת בעיניו ולצ'פר אותה בציון 11 - רק באחת מתוך שלושת הקטגוריות. כלומר, אני לא יכולה לתת לכריכה 11 על רעיון, ביצוע והתאמה. אני צריכה למצוא סעיף אחד שמתבלט בעיני הכי הרבה.

אם יש לכם התלבטות בין שתי כריכות ראויות שונות/שני סעיפים על אותה כריכה, אפשר לדרג שני סעיפים שונים ב10.5, אבל אי אפשר לנצל את השיטה הזאת מעבר לזה.

בבקשה תוסיפו נימוק לציונים שלכם! אני מבקשת שלכל ציון תעניקו שורה (שורה מסכנה, במינימום, באמת) של הסבר, ואם אתם מדרגים בציון מתחת לחמש, אתם מחוייבים לנמק אותו בלפחות שלוש שורות, כדי שהמעצבים המשתתפים ידעו איך לפתור את זה ולהשתפר. אחרי הכל, כולנו באנו כדי ללמודD:

כל אחד מהמתמודדים מחוייב להצביע לכל הכריכות מלבד שלו. למשל, בחודש ינואר יש 16 מתמודדים - וואו, אגב - אז אלה סך הכל 15 כריכות שכל אחד צריך להצביע עליהן בסבב של ינואר.

אני מתחננת, אל תגרמו לי לרדוף אחריכם;-;

לאנשים שקצת מבולבלים - תרגישו חופשיים להסתכל בסבבים של שנה שעברה ולקרוא את ההצבעות, הן די מדברות בעד עצמן ואין יותר מידי מה להתבלבל. 

.

בסוף הסבב יהיו שלושה זוכים שיהיו המובילים בכל אחת מהקטגוריות (כלומר, המוביל בקטגורית הרעיון, המוביל בקטגורית הביצוע והמוביל בביצוע ההתאמה), והאחד מביניהם שיהיה עם הציון המשולב הכי טוב יהיה המנצח של החודש.

אם יהיה מישהו שיתבלט בשתי קטגוריות/שלוש הוא לא ייחשב כמנצח בקטגוריה בה הוא קיבל מספר קצת יותר נמוך, ומעמד המנצח יוענק למישהו אחר, ככה שאין מצב שמישהו מופיע במנצחים פעמיים.

זה באמת היה הכל לגבי ההצבעות, תרגישו חופשיים לשאול בתגובות וסבב שנתי מוצלח לכולנו!

פרק מנהלת יעלה בקרוב~

The Graphics Throne 2020Where stories live. Discover now