הגיע התור לנושא שכולם חיכו לו - פנטזיה! המטרה של החודש היא כרגיל לבטא את הנושא וגם להיות יצירתיים ויחודיים על הדרךD:
בגלל שבדרך כלל כשאומרים לאנשים לעשות כריכות פנטזיה הכל פשוט נוצץ, הנה הגדרה בחסות ויקי: "פנטזיה (מאנגלית: Fantasy – דמיון, דמיוני, בעברית קרויה היזיון) היא סוגה ספרותית, שבה העלילה תלויה בקיומם של דברים שמקובל במדע המודרני לראותם כבלתי-אפשריים או כבלתי-קיימים, כמו שדים, קסמים, דרקונים, חדי קרן וכיוצא בזה. מקורותיה של הפנטזיה באגדות, בפולקלור ובמיתולוגיה ליצירת הרקע שעליו מתבססת העלילה."
כרגיל, בהצלחה לכולם!
אז - קודם, אל תשכחו להוסיף קרדיט אישי! אנחנו לא רוצים שזה יהפוך מכוער.
את הכריכות יש להגיש עד ה23 לחודש~
יש לכם שתי אפשרויות להגשה:
א - לשלוח לאימייל bksj1606@gmail.com
ב - לפרסם במקבץ גרפיקות אישי שלכם ולתת לי לקחת צילום מסך (בבקשה תייגו את המשתמש [של התחרות, לא שלי] במקרה וזאת הדרך הנבחרת).
אחרי שאתם עושים אחת מהאופציות הבאות אתם נדרשים לשלוח למשתמש הזה הודעה בפרטי ששלחתם את הכריכה של חודש ___ ובאיזו צורה, מאחר שאני לא רוצה להשמיט אף אחד בטעות. אם מישהו לא ישלח לי הודעה בפרטי, הוא לא יכלל בסבב, וחבל. אני לא אזכור אתכם.
בנוסף, רק רוצה להזהיר: אם אני אצטרך לקחת צילום מסך רוב הסיכויים שהאיכות של הכריכות שלכם תהיה גרועה יותר, אז קחו את זה בחשבון לפני ההגשה!
בכל מקרה, אם יש לכם שאלות, אנא תכתבו אותן פה למטה. אם אראה שיש צורך אפתח פרק שאלות ספציפי.
משתתפים מכוונים, תכתבו פה תגובה אם אתם מעוניינים להשתתף, גם אם אתם לא בטוחים שתספיקו!
-אנג'י
YOU ARE READING
The Graphics Throne 2020
De Todoתחרות הכריכות/גרפיקות השנתית חוזרת שנה אחת נוספתD: מעצבי כריכות, תרגישו חופשיים להתייצב~