אוקטובר - פרק מנהלת

125 6 9
                                    

שלום כולם!

ארבע משתתפות מתוך שבע דירגו את הכריכות. זה אומר שלפחות עוד שתי משתתפות יצטרכו לדרג או שלא אוכל לחשב תוצאות. יש עד שבת בלילה לדרג. כל מי שלא הספיק - אני מציינת פה. בבקשה שימו לב או שלא אחשב את הציונים שלכם במקרה הטוב, ובמקרה הרע לא אוכל לתת תשובות על הסבב הזה ואפסיק את התחרות השנה.

אם יש בעיות פנו אלי כרגיל!

.

1 - joestorytime - אם לא תסיימי להגיב התוצאות שלך לא יחושבו

ביצוע - 7. הכריכה לא ממש רעה, אבל מצד שני יש כמה דברים שיכלו לגרום לה להיות קצת יותר טובה. 

כמה מהדברים הראשונים שהכו בי הם שהיא לא ממש נראית כמו תמונה אחידה, הרבה אלמנטים בה לא ממש מאוגדים. הייתי ממליצה לפחות לנסות להתאים את הטונים של האלמנטים השונים. בנוסף, פילטר אחד כולל שיאגד את הכל ביחד יכל לעזור. 

האורות גם לא ממש היו מרוכזים, והברשות קלות של אור על קצות הבניינים יכלו לעזור. מעבר, משהו שהפריע לי באופן נורא ספציפי במחלקה הזאת: האש בחלק התחתון ממש הייתה נטולת צבע לעומת הרבה גורמים אחרים בכריכה שבלטו הרבה יותר, מה שגרם לה להרגיש מאוד לא מאיימת ונטולת חדות.

הכתב באמצע היה בסדר בשבילי אישית, אבל מצאתי שלעומת הכותרת הוא משך את העין והיה הרבה יותר מעניין ודינאמי. כשאנחנו שמים טקסט נוסף בכריכה, חשוב לזכור שא - שום דבר לא מעפיל על הטקסט הראשי. וב - שהוא עובד עם הטקסט הראשי. ואני חושבת שזאת הבעיה האמיתית, כי הטקסט הזה גם העפיל על הכותרת וגם ממש לא עבד איתה. במיוחד עם העובדה שהכותרת עצמה הייתה דחוקה קצת לצד ולא הצליחה להתחבר אל הכריכה הקודמת, הרגשתי קצת מבולבלת מזה.

רעיון - 7. קיבלתי כמה אלמנטים, אבל אני חושבת שאולי היה אפשר לתת יותר. הכריכה לקחה כמה אמצעים די בנאליים ולא ממש ניסתה לצאת מחוץ לקופסה. מה שבסדר, אבל זה פשוט לא נתן לי יותר מידי אינדיקציה על הסיפור.

התאמה - 5. קיבלתי יותר אקשן. למרות שאני לגמרי מבינה את זה, הנושא החודש מאוד מאתגר - אבל ההכלה של משהו כמו בניינים פשוט לא הופך את הז'אנר לדיסטופיה.

2 - Summer__writes

ביצוע -  8.5. הכריכה די מוצלחת, אבל יש בעיה בגימורים שלה שגורמים לה להרגיש לא עשויה עד הסוף. להבא, הייתי מציעה לך לנסות לשים דגש מיוחד על הדברים הקטנים - כי מרגיש לי ששם את מתפספסת הכי הרבה בביצוע של הכריכות שלך.

קודם כל, אני לא חובבת גדולה של הטקסט, אני מרגישה שהוא מוריד מהאיכות של הכריכה בגלל הפשטות שלו, ואני בטוחה שאפשר למצוא טקסט הרבה יותר מתאים. זאת בעיה די רצה בכריכות שלך. הייתי ממש מציעה לך בחום להסתכל באתרים חינמיים של טקסט באנגלית כי יש שם הרבה אוצרות. את יכולה להרוויח הרבה מלהתנסות יותר בטקסט. נסי לצאת יותר מהקופסא במחלקה הזאת, את רק תרוויחי לאורך טווח.

The Graphics Throne 2020Where stories live. Discover now