הגיע הזמן לנושא - נוער! המטרה של החודש היא לבטא את הספרות שפונה אל בני נוער, לתעל אותו ועדיין להצליח ליצור קונספט מקורי ומעניין תוך כדי.
למי שצריך, הנה הגדרה מויקיפדיה:
"ספרות הילדים והנוער כוללת את רוב סוגי הספרות המיועדים למבוגרים: יצירות פולקלור, סיפורי הרפתקאות ועלילה, שירים, מחזות, ביוגרפיות, ספרי מדע וספרי מידע. ההבדל בין השתיים הוא בדגש המושם למען הצעירים בעלילה המרתקת ובצד הערכי של היצירה, על חשבון הצד ההגותי.
ספרות זו שואפת ליצור אצל קוראיה חוויה רגשית, אך מעבר לכך, מתמקדת ברצון ללמד ולחנך, לגרות את הסקרנות ואת רצון הקוראים להכיר את העולם בו הם חיים. ערכי אנוש כמו יושר, מסירות, טוב-לב, חריצות ויוזמה, זוכים בה למקום נכבד. הקריאה גם מעשירה הן את שפתם והן את דמיונם של הקוראים הצעירים, ומציגה לפניהם גיבורים ראויים להזדהות ולחיקוי, המעבירים להם ניסיון חיים מעולמם של המבוגרים."
כמו שקראתם ספרות לנוער כוללת הרבה ז'אנרים שונים. זה אומר שהחודש אתם יכולים לשלב את הנוער עם כל ז'אנר אחר שתרצו, כמו בכל חודש אחר, אבל פה זה יותר מורגש מאחר שנוער הוא ז'אנר יותר דינאמי (בדומה לחודש קלאסיקות).
ועדיין, אני מדגישה: א' תצטרכו לקלוע לז'אנר הנוער ותצטרכו לגרום לו להיראות דומיננטי יותר מהז'אנרים בו תשתמשו, וב', תצטרכו להעביר רעיון תוך כדי שאתם עושים את זה (הדגש על רעיון!!!).
אז בהצלחה לכולם!
קודם, אל תשכחו להוסיף קרדיט אישי! אנחנו לא רוצים שזה יהפוך מכוער.
את הכריכות יש להגיש עד ה22 לחודש~
יש לכם שתי אפשרויות להגשה:
א - לשלוח לאימייל bksj1606@gmail.com
ב - לפרסם במקבץ גרפיקות אישי שלכם ולתת לי לקחת צילום מסך (בבקשה תייגו את המשתמש [של התחרות, לא שלי] במקרה וזאת הדרך הנבחרת).
אחרי שאתם עושים אחת מהאופציות הבאות אתם נדרשים לשלוח למשתמש הזה הודעה בפרטי ששלחתם את הכריכה של חודש ___ ובאיזו צורה, מאחר שאני לא רוצה להשמיט אף אחד בטעות. אם מישהו לא ישלח לי הודעה בפרטי, הוא לא יכלל בסבב, וחבל. אני לא אזכור אתכם.
בנוסף, רק רוצה להזהיר: אם אני אצטרך לקחת צילום מסך רוב הסיכויים שהאיכות של הכריכות שלכם תהיה גרועה יותר, אז קחו את זה בחשבון לפני ההגשה!
בכל מקרה, אם יש לכם שאלות, אנא תכתבו אותן פה למטה. אם אראה שיש צורך אפתח פרק שאלות ספציפי.
משתתפים מכוונים, תכתבו פה תגובה אם אתם מעוניינים להשתתף, גם אם אתם לא בטוחים שתספיקו!
-אנג'י
YOU ARE READING
The Graphics Throne 2020
De Todoתחרות הכריכות/גרפיקות השנתית חוזרת שנה אחת נוספתD: מעצבי כריכות, תרגישו חופשיים להתייצב~