מרץ - פרק מנהלת

145 9 6
                                    

צהריים טובים כולם!

לא מעט מהמתמודדים לא הצביעו במלואם, אבל יש זמן, אז בבקשה תדאגו לסיים את ההצבעות שלכם בשביל להיות הוגנים! שימו לב שיש לכם עד ה31 ב14:00 להצביע. אם יש מישהו שזקוק להארכה בבקשה פנו אלי~

אני מצטערת מראש על ההמעטה במילים אבל אחרי ביקורות המנהלת בתחרות העשור אני צריכה זמן התאפסות😂

.

1 - iCandys_ - אם לא תצביעי התוצאות שלך לא יחושבו

ביצוע - 6. הכריכה מרגישה מאוד לא 'מסוימת'. יש הרבה דברים שהיו צריכים רק עוד כמה נגיעות כדי לעבוד. למשל, החתך של הדמות שיכל להיות רך בהרבה או מוסתר. החלק העליון שמרגיש חתוך ולא ממש משתלב כהלכה עם מה שמתחת. הפונט והצבעים שלא בהכרח עובדים עם הכריכה הזאת. הפונט באנגלית שבכלל לא עובד עם הכריכה. זאת הצטברות של הרבה דברים שיכלו להיות מוצלחים בהרבה. אני מרגישה כאילו הכריכה הזאת הייתה זקוקה ליותר 'תחזוקה' כדי להיות מוצלחת, במיוחד בהתחשב בזה שמעשית היא די פשוטה מבחינת קומפוזיציה וכמות הגורמים שנוכחו בה.

רעיון - 7. אין פה ממש משהו מוחשי וחד שאני יכולה לומר "זה בבירור מה שעומד לקרות". הדברים שכן נותנים לי אקספוזיציה קצת... 'מטמטמים'. למשל השם שהוא יותר "הנה יש פה שער אז זאת השתגרות".

התאמה - 9. מצד אחד כן, מצד אחד זאת לא חווית המד"ב שזאת יכלה להיות. אם משתמשים בפונט שהוא מאוד מד"ב ישן סטאר-וורסי סטאר-טראקי שכזה, אז למה לא לקחת את כל הכריכה ולעשות אותה בנושא כזה? היה לה פוטנציאל ואני מעריכה את זה אבל זה לא בא עד הסוף.

2 - ShoshaYu

ביצוע - 9. לתמונת הבסיס יש את זה (למרות שהיא קצת 'אכולת' אפקטים), אבל הכתב לא עבד איתה. הוא הרגיש די לוקה. אני חושבת שהוא יכל להיות חזק ומעניין יותר כדי לעבוד בהצלחה עם התמונה. הקומפוזיציה גם, מבחינת הכתב וזה, לא מתתי. בעיקר מושפע מבחירת הפונט אבל יכל לעבוד יותר אני חושבת. זאת כן כריכה מוצלחת אבל היא יכלה ללכת רחוק יותר.

רעיון - 8. לא עפתי אבל זה סטנדרט ומד"ב.

התאמה - 9. הבנתי אבל אין פה ממש דגש על מד"ב. לא הדבר הראשון שעובר לי בראש כשאני מסתכלת על הכריכה.

3 - the_white_hood

ביצוע - 7. זה רעיון מאוד מעניין אבל כמו שכבר אמרו לך יש הרבה לקויות טכניות מבחינת מרחב, אור, קומפוזיציה וכו'. לי אישית יש בעיה עם זה שהכריכה מאוד מטושטשת. אני לא יודעת באיזה אפקט השתמשת, אבל הפרטים כולם מרגישים מעורפלים אחד לתוך השני. זה כאילו להסתכל מבעד למשקפיים שלא מתאימים למספר שלך. חשוב מאוד לנסות לשמור כמה שיותר על האיכות של התמונות שלנו ולמצוא מלכתחילה תמונות באיכות גבוהה.

The Graphics Throne 2020Where stories live. Discover now