İlk perde|Bölüm 1:Yeni sayfa

3 0 1
                                    


Ben Gece.18 yaşındayım.Şu an Bursa'da yaşıyorum. Babamın işi yüzünden 3 kere okul ve şehir değiştirdik.Evet bu benim 3. okulum ve okulumda ilk günüm. Sabah lanet alarmın sesiyle uyandım. 1 dakika boyunca boş boş tavana baktım uykum vardı.Kendimi zorlayarak ayağa kalktım ve aşağı indim.Mutfaktan burnuma gelen güzel kokular ile mutfağa gittim. Annem beni görünce ''günaydın prenses'' dedi. Dudağımı büzerek ''Günaydın anne, okula gitmek istemiyorum'' ''Ya? İlk günden böyle diyorsan bizim işimiz zor. Yok öyle gitmeyeceğim falan gideceksin hadi git banyoya üstünü falan değiştir sonra kahvaltı edip çıkarsın''.  Yüzümü asarak ''ama ya... Peki tamam'' Üst kata çıkıp banyoya girdim elimi yüzümü yıkadım.Dişlerimi fırçalayıp odama gittim üzerimi giyindim.Okulun ilk günüydü forma giymek zorundaydım evet ama gerçekten forma giymek istemiyordum o yüzden serbest giyindim.

Okulun ilk günüydü forma giymek zorundaydım evet ama gerçekten forma giymek istemiyordum o yüzden serbest giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçımı tarayıp yüzüme hiç makyaj yapmadan aşağı indim.Kahvaltı edip anneme seslendim. ''Anne ben çıktımmmm'' Cevap bile vermesini beklemeden evden çıktım ve kulaklığımı taktım yürümeye başladım.Bugün hava güzel olduğu için yürüyerek gitmek istedim.10-15 dakika sonra okula gelmiştim. Okula girdim ve daha sonra bir duraksadım. Tüm gözler benim üzerimdeydi.Ama ben bu yüzden duraksamamıştım. Nereye gideceğimi bilmiyordum evet şaka gibi ŞUBEMİ UNUTMUŞTUM! E miydi ya da A?Hangisiydi çıldıracağım. Önümden geçen gerçekten elektrik direği gibi boyu olan bir çocuğun kolunu tuttum. Omzuna kolum yetmediği için. Çocuk şaşkınlıkla bana baktı ve hafif gülümsedi. ''Pardon?'' ''Müdürün odası nerede?'' Diye sordum. ''Çok naziksin ben Batuhan. Müdürün odasının olduğu kata gidiyorum takip et beni.'' İçimden çok nozokson ığ dedim gözlerimi devirerek Batuhan'ı takip ettim.2 kat merdiven çıktık ve baya uzun bir koridor vardı. Koridordan yürümeye başladık. Bir tane gerçekten akıl yoksunu birisi ayağıma çelme çaktı. Evet hangi geri zekalı yapar bunu? Batuhan önümde olduğu için Batuhan'a yapışmıştım. Batuhan neye uğradığını şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu. ''Bir tane akıl yoksunu geri zekalı çelme çaktı da pardon. İyi misin?'' 

''İyiyim de sen iyi misin?''  

'' Iıı, biraz ayak bileğim acıdı ama sorun değil geçti.'' 

Batuhan etrafına bakıp bir çocuğu yakaladı. Çocuğun yakasından tutarak bana gösterdi. ''Bu mu?'' Şaşkınlıkla baktım evet bu bana çelme çakan çocuktu ama bu Batuhan denen çocuk neden böyle yapmıştı? ''E-evet bu da hadi müdüre götür beni acelem var.''Batuhan beni takmayıp sinirle çocuğa bakıyordu. Çocuk resmen korkudan titriyordu. Kimdi bu Batuhan okulun popüler çocuğu falan mı? ''Söyle bakalım yakışıklı çocuk seni. Niye kıza çelme çakıyorsun.'' Çocuk ürkek bir sesle ''B-Ben ö-özür di-dilerim'' ''Benden değil kızdan özür dile'' diyerek çocuğu benim önüme attı.  Çocuğun benden özür dilemesini beklemeden ''sorun değil bir daha olmasın'' dedim. Batuhan'ı çekiştirip ''Hadi ya'' dedim. Herkes bize bakıyordu. Özellikle kızlar bana beni öldürecek gibi bakıyorlar. Tırsmadım değil. Batuhan'la 20 saniyelik bol aksiyonlu koridor yürüyüşümüzden sonra müdürün kapısına gelmeyi başarmıştık. Kapıya ve etrafa bakıyordum. Ben dikkatlice bakarken Batuhan hiç kapıyı çalmadan pat diye kapıyı açtı. ''Baba bu kız'' Duraksadı. Bana dönüp ''adın neydi ya senin?'' dedi. OHA BU ÇOCUK MÜDÜRÜN OĞLU MUYDU. Cidden tam kolunu tutacak çocuğu bulmuşum. ''Gece.Adım Gece'' dedim ve açık olan kapıyı çalarak içeri girdim. Müdür bana dikkatlice bakıyordu. ''Seni daha önce görmedim. Yeni öğrenci misin?'' 

''Evet burada ilk günüm de ben şey''  

''evet dinliyorum''

 ''Ya ben şubemi soracaktım''

Batuhan bir kahkaha patlattı. ''Cidden mi hahaha! Bir insan şubesini nasıl unutur ya'' dedi.

Müdür ciddiyetini koruyarak. ''Batuhan oğlum yeter. Adın soyadın neydi?Ve kaçıncı sınıfsın?''

''Adım Gece Güneş. 12. Sınıfa gidiyorum ''

Müdür adımı arattı. ''12-C sınıfın okul numaran 1286''

Batuhan gülümsedi. ''teşekkürler'' deyip odadan çıktım. Benimle beraber Batuhan da çıktı. Batuhan'a bakarak ''o çocuğun senden bu kadar korkma sebebini ve bütün kızların bana beni öldürecek gibi bakmalarının sebebini anladım.'' dedim. Güldü. ''Evet şanslısın. Her kız benim yanımda gezemez Gece. İsmin de güzelmiş. Ve sen baya şanslısın okulun ilk günü tam doğru kişinin kolunu çekmişsin ve aynı sınıftayız'' dedi gülerek. ''Aman ne harika diğer kızlardan şanslı olmak istemem benim şansımı hepsine dağıt.'' ''Zor bir insansın Gece. Sevdim bu huyunu hadi çok konuşma da sınıfa gidelim şimdi yine unutursun şuben'i falan aman.''kahkaha attı kaşlarımı çattım ''Ne komik ya ha ha ha!''  Kolumdan tutup beni sürükledi bir sınıfın önüne geldik evet burası 12-C kolumu hala bırakmıyordu ama çok da sıkmıyordu. Kolumu tutması rahatsız da etmiyordu aslında. Ve doğru söylemek gerekirse gerçekten çok yakışıklıydı. Kolumu bırakmadan sınıfın kapısını açtı. Ve yine herkes bize bakıyordu aralarında konuşuyorlardı kızlar yine bana aynı bakışı atıyordu ama hoşuma gitmiyor da değildi. Batuhan bana doğru eğilip evet eğilip çünkü boyum kısa o maşallah elektrik direği gibi uzun olduğu için eğilip ''nereye oturmak istersin Gece?'' dedi. ''Bulduğum boş sıraya ama arka sıra olsa iyi olur'' dedim  en arka en köşe sıraya geçip oturan 1 kişiyi kaldırdı bana gözleriyle otur diye işaret etti oturdum ve o da yanıma oturdu. Batuhan'a yaklaşıp ''Bu kızlar niye bana böyle bakıyorlar ya? Tırsıyorum'' dedim Batuhan kahkaha attı ''Bunun açıklamasını koridorda yaptım zaten dedi. Gözlerimi devirip hocanın gelmesini bekledim.


--

EVETTTT. Yeni bir kitapla karşınızdayım bu bayağı merak dolu bir kitap olacak. Evet kitap yazma konusunda pek iyi değilim acemiyim daha bu 2. kitabım umarım beğenirsiniz. 862 kelime olmuş  vay be eğer bir sorunuz varsa yorumlara yazın ya da hikayenin nasıl gelişmesini isterseniz ana karakterlerimiz dört tane ama bu bölümde sadece iki tanesine yer verdim diğer bölümler de karşımıza çıkacak bu karakterler cidden bayağı heyecan dolu merak dolu eğlence,aşk,romantizm,suç her şey dolu bir kitap olacak Sizleri seviyorummm <3 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 22, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HATE MEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin