Bölüm Bir - Okulun İlk Günü

105 13 0
                                    


Sabah uyandığım da aklıma gelen ilk şey yeniden okul olduğuydu. Okulun ilk günü ve ben hiç heyecanlı değilim.Bu arada ben Merve,17 yaşındayım .Normal biriyim aslında,anlatabileceğim pek bir özelliğim yok .Yataktan kalktıktan sonra kahvaltı için annemin yanına gittim,ona yardım ettim .Sonra babam geldi ve sordu "Heyecanlı mısın?" dedi .Gülümseyerek cevabımı gösterdim ve odama çıkıp giysilerimi giydim .Sonra çantamı ve telefonumu alıp evden çıktım. Okul bize yakındı aslında fakat babam inat edip beni okula bıraktı.

Sınıfım olan 12/A' ya çıktım. Sınıfa girdiğim de şaşırdım. Çünkü herkes birisinin başına toplanmıştı. Hemen Alp'in yanına gittim ve "Burada ne oluyor?"dedim.". "Sınıfa yeni biri gelmiş Orkun herhalde adı."

Okulda benim en iyi arkadaşlarım Alp ve Zeynep kendileri sevgililer zaten. Benim sevgilim yok ve zaten keşke olsaydı derdine de girmem. Tamam,öyle saf,herkese kanan,tinercinin tekini bile bulsa sevecek fakat gurur yapacak kızlardan da değilim .Ama sevdiğim biride yok,ya konuyu ne ara bu taraflara çektim ben?

Ders zilinin çalmasıyla sınıfta oluşan o uğultu sönmek yerine daha da şiddetlendi. Öğrenciler neden çoğu şeyi ters bir şekilde yapıyorlar?

Fakat bu uğultu uzun sürmeden edebiyat hocası içeriye girdi ve duraklamaksızın derse başladı. Yeniden uzun bir okul yılı bizi bekliyor anlaşılacağı üzere.

🌸

Hep Yanımda OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin